יום שלישי, 22 ביולי 2014

IHERB HAUL!


חבילה נוספת הגיעה אליי מהאתר האהוב Iherb , חבילה שהפעם לשם שינוי הכילה גם מוצרי טיפוח ולא רק איפור , כמו רוב החבילות שהוזמנו לאחרונה , ואפילו מתנה קטנה לאמא , את מוצרי האיפור הספקתי כבר לנסות ( כמה מפתיע ) , את מוצרי הטיפוח עדיין לא אבל בכל זאת לא התאפקתי והחלטתי להראות לכן אותם! אז.. רוצות לראות מה הזמנתי ? תמשיכו לקרוא!


על המוצרים של Revive כבר קראתי לא מעט בבלוגספירה , בעיקר על החומצה הגליקולית המוצלחת שלהם , שמשום מה אחרי ששמעתי על העיקצוצים שמגיעים בשימוש בה נרתעתי והחלטתי לוותר עליה בנתיים. במקומה הוספתי לסל קרם יום המכיל חומצה היאלורונית שתורמת להפחתה של כניסת רדיקלים חופשיים , ושוברת קרני אולטרה סגולות. תפקיד הקרם הוא להגן על העור מפני נזקים סביבתיים , ולשמור על העור לח , רך , גמיש וצעיר. הקרם השני שהזמנתי הוא בעצם קרם לילה המכיל אלסטין התורם למיצוק העור , אלסטין ידוע בתרומתו למראה פנים צעיר ובגלל שאני לא יותר מידי מאמינה בניסים של קרמים , לא אכפת לי לנסות אותם כבר מגיל 22.


עוד מוצר שנוסף לסל הוא משחה להסרת שפם! אני מודה , נמאס לי מהכאב המציק הזה כל פעם כשקוסמטיקאית מסירה את השעווה , בנינו גם לא תמיד יש לי זמן ללכת ולפעמים.. פתאום באור שמש נחמד אנחנו קולטות שאופס! שכחנו! המשחה מבטיחה להסיר את השיער תוך 4 דקות ללא כאב , היא מגיעה עם אפליקטור נחמד ועל האריזה מתנוססים צמד המילים '' מריח נפלא '' , הייתי אומרת שהריח רחוק מלהריח כמו הענבים שעל האריזה , אבל זה לא נורא ולא גרוע. מבטיחה לעדכן אתכן ברגע שאתנסה!


בגזרת האיפור נרכש מוצר נוסף של החברה עם האריזות המדהימות הלא היא פזישנס פורמולה. הפעם נרכשה מסקרה עם אריזה ורודה ומהממת , ששמה Fake Out , נשמע מבטיח? אז זהו שלא. המברשת מאוד סיקרנה אותי , אבל הפורמולה התבררה כלא מספיק טובה , האפקט שמתקבל על הריסים מאוד טבעי , מופרד וקצת מעוגל , אבל לא מעובה כמעט בכלל. בנוסף המסקרה לא מתייבשת. גם אחרי שעות ארוכות בנגיעה בריסים תרגישו ברכות שלהם ותקבלו חומר שחור על היד. מסוכן בעיקר בזמן שמתעטשים. לסיכום - עוד מוצר שהתווסף לרשימת לא כל הנוצץ זהב. 

עוד מוצר מאותו המותג שהזמנתי הוא אייליינר טוש בגוון שחור. האפליקטור נוח מאוד לשימוש , הפורמולה מתייבשת במהירות והגוון שחור מספיק בשביל מראה יום יומי. קל מאוד לעבוד איתו , והעמידות שלו די טובה אם כי לא מצטיינת מספיק בשבילי. אני חושבת שיתאים מאוד למתחילות מבנינו.


המוצרים האחרונים שהוספתי לסל הם מתנה לאמא , ועוד מוצר איפור בשבילי.
נתחיל מהסומק האפוי של אלף בגוון Rich Rose מדובר בסומק אפוי בגוון חום עם ורידים קורליים ( מגיע גם בגוונים נוספים ) וגימור סאטן. אני אוהבת להוסיף אותו מעל סומק אחר בשביל זריקת צבע למראה קייצי ושזוף מעט , הגימור שלו גורם לעור להראות בריא , אבל לא מנצנץ או מוגזם. העמידות והפיגמנט אחלה , ואלף מוכיחים שוב שזול יכול להיות גם איכותי.
המוצר האחרון שהוספתי לסל הוא בעצם מתנה לאמא , מדובר בקיט התנסות אנטי אייג'ינג של Devita המכיל בתוכו תשעה מוצרים מוקטנים להתנסות ובהם משתמשים בארבע שלבים - ניקוי , חיטוי , פינוק , לחות. המוצרים שמגיעים בקיט הם: סבון עם אלוורה , פילינג , מסכות , קרם הגנה , מי פנים וקרמי לחות. נשמע אחלה קיט להתנסות ואחלה פינוק לאמא!

עד כאן הפוסט להיות , אשמח לשמוע מכן אם יצא לכן להתנסות במוצרים שרכשתי , ואם כן מה דעתכן עליהם?
מקווה שיבואו עלינו במהרה ימים שקטים וטובים יותר , קארין.

4 תגובות:

  1. פוסט נהדר, נהניתי לקרוא ולברוח קצת מהמציאות..

    השבמחק
  2. תודה על המלצותייך הנאוות

    השבמחק
  3. אויי איך התאכזבתי לשמוע על המסקרה הורודה!! רציתי לנסות אותה בגלל היו-טיוברית באני. אבל, מצד שני, שמעתי שהירוקה היא ההכי טובה שלהם, אולי אותה כדאי לנסות?! קיצר, פוסט מעולה :)

    השבמחק
  4. פוסט טוב!! חבל לי על המסקרה הזו, רציתי להזמין אותה בהזמנה הבאה שלי..היו לי תקוות כלפייה.

    השבמחק