יום שישי, 9 במאי 2014

אל תסתכל בקנקן? מי? מה?


אז מי שעדין לא הבינה , אני מכורה לאריזות יפות. בדרך כלל אני קונה את המוצר בתנאי שהאריזה שלו יפה מספיק , ואחר כך בודקת אם הוא גם מתפקד טוב. פזישנס פורמולה ידועים במומחיות שלהם לאריזות יפות , לא פעם כבר יצא לי לנסות את המוצרים של החברה , חלקם טובים יותר חלקם טובים פחות , כשראיתי את הסדרה היפייפיה הזו הגיחה לאויר הייתי חייבת לבדוק אם יש הצדקה למשפט '' אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו '' . את המוצרים הזמנתי מ- IHERB , במידה וזו ההזמנה הראשונה שלכם מהאתר תוכלו להשתמש בקוד JUP780 כדי לקבל בין 5$-10$ הנחה :)



Physician's Formula- Glowing Blush: סומק מוזאיקה שע"פ החברה אמור לתת עור מראה חי , ובריא, בסגנון הMSF של מאק והפודרות של הווארגלס. מדובר על 4 גוונים חלקם חמים חלקם קרים , עם שימר שמגיע בעיקר מעל הכיתוב הבולט , מיותר לציין שהשימר החזק נעלם אחרי שמעבירים עליו פעם אחת אצבע , ולאחר מכן הגימור של הסומק סאטני -שימרי וקצת אבקתי. בערבוב של כל הגוונים יחד מתקבל גוון ורוד די בהיר , אף על פי שבחרתי בגוון הכהה (ROSE) מבין השניים המוצעים למכירה. הפיגמנט לא היסטרי , והייתי צריכה להניח כמה שכבות כדי לקבל את הגוון הרצוי. העמידות בינונית , כלומר מחזיקה 6-8 שעות אבל מבחינים בדהייה. אני חייבת לציין השגימור די נחמד ואכן יש גלואו מסויים , אבל המוצר לא ממש הצליח להפיל אותי , בעיקר כי כבר יצא לי לנסות מוצרים אחרים טובים ממנו. כמו תמיד בחברה אוהבים לצרף מראה ומברשת בחלק התחתון של האריזה , שזה פלוס נחמד לטאצ'אפים במהלך היום אך מיותר לציין שאני לא עושה בהם שימוש.
אני חושבת שהוא יתאים בעיקר לבהירות עור כי הפיגמנט והגוון די נעלמים על גוני עור מעל N25 בערך במאק. לסיכום - מוצר בסדר, אבל לא משהו שאי אפשר לחיות בלעדיו. את הסומק תוכלו להשיג כאן תמורת 12.43$.


Physician's Formula - Touch of Glow: קונסילר \ טוש הארה שאמור לתת זוהר לאיזורים שונים בפנים , ולהראות בעצם בלתי נראה
בפועל הגוון לא מספיק בהיר כדי להיות טוש הארה , אז אני כמובן עושה בו שימוש כקונסילר. אני אוהבת את זה שהוא מגיע בצורת טוש לחיץ עם ראש שממנו יוצא החומר , הפורמולה די קלילה מבחינת הכיסוי , היא לא יבשה ומאפשרת לעבוד לאט ובריכוז. המוצר יתאים לבנות עם כהויות קלות כי הכיסוי קל-בינוני. העמידות שלו די טובה , ואני אוהבת לשלב אותו יחד עם הקונסילר של ביוטיקייר לכיסוי גבוה יותר. מוצר נחמד למי שלא צריכה כיסוי גבוה לכהויות , בעיקר לבנות צעירות , כי עם אריזה כזו... איך אפשר לומר לו לא?  תוכלו לרכוש אותו כאן תמורת 12.43$.


Physician's Formula - Glowing Powder: פודרה באותו סגנון של הסומק , מורכבת מארבעה גווני עור שונים שעירבובים יחד נותן גוון מדויק המתאים לגוון העור ,אמורה לתת לעור מראה זוהר חיוני ובריא. גם כאן השימר שעל הכיתוב יורד מהר מאוד (לשמחתי ) ואנחנו נשארים עם גימור סאטן -שימר יחסית עדין. לפודרה יש כיסוי מאוד קל , ואני מוצאת שלי לא מספיק להשתמש בה כפודרה מקבעת ומכסה , אז אני עושה בה שימוש אחרי הפודרה הרגילה שלי. הגימור שלה מעניין , מן גלואו נחמד ( אמנם לא ברמה של הווארגלס ) אבל גם כאן יש קצת גימור פודרתי ולא מושלם. אפשר להתשמש בה על כל הפנים , אבל אני חושבת שאני אשתמש בה בעיקר באיזור עצמות הלחיים ועל הסומק. את המוצר אפשר לרכוש כאן תמורת 14.35$. 

לסיכום: לא כל הנוצץ זהב. פזישנס פורמולה הוכיחו לי שלא כל מה שנראה טוב גם מתפקד כך. אמנם יש להם גם מוצרים טובים באריזות יפות , אבל ברוב המקרים דווקא התאכזבתי מהציפיות הגבוהות שהיו לי לגבי המוצרים. המוצרים לא רעים , אבל גם לא כל כך טובים ולא כאלה שהייתי מכניסה לרוטינת האיפור היומית והקבועה שלי. מקווה שאהבתן את הסקירה , נתראה בפוסט הבא! קארין.

6 תגובות:

  1. האריזות שלהם משגעות, אבל זו לא פעם ראשונה שאני שומעת שהמוצרים לא מטורפים.
    כמוך, קשה לי לעמוד בפני אריזות (ע"ע מטאוריט) אבל הפעם נראה לי שאעצור את עצמי

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה עם זה , אני נפלתי בפח כרגיל... לפחות האוסף יראה קצת יותר יפה :P

      מחק
  2. אהבתי את הסקירה ותודה שהורדת לי את החשק כי האריזות מאוד מפתות!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שלשם שינוי עזרתי לחסוך ;-)

      מחק
  3. יש להם באמת אריזות מתוקות, אבל מהרבה מהמוצרים שלהם התאכזבתי, בדיוק כמוך

    השבמחק
  4. אני שמחה שראיתי את הסקירה שלך, כי די התפתיתי לרכוש את הסומק ועד כה נמנעתי בגלל ניסיון לא טוב במיוחד עם המוצרים שלהם (כמעט כולם אכזבו קשות מלבד ברונזר אחד).
    מהיכרותי עם עצמי אני בטוחה שבסוף הייתי מתקפלת, אבל עכשיו זה כבר לא יקרה. חשבון הבנק שלי מודה לך ;)

    השבמחק