יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

פודרת החלומות של שעון החול.


הרבה זמן לא הקדשתי פוסט שלם למוצר אחד , אבל הפעם זה פשוט מתבקש.
את המותג Hourglass לא יצא לי להכיר בעבר , לא שמעתי עליו ואני די בטוחה שגם לא ראיתי אותו מופיע בבלוגרי ביוטי או בערוצי יוטיוב מארה"ב שאני צופה בהם בקביעות. עד שהגיעה תקופת החגים , ויצאו להם מהדורות מוגבלות למינהן , אצל טמטפליה ואצל טיפאני די ראיתי את פלטת הפודרות של המותג והחלטתי שזהו , אני חייבת אותה. להתראות 58$ ( לא כולל מע"מ ) שלום לך פודרתי היקרה.




Hourglass - Ambient Lighting Powder - נתחיל כמובן מהדבר הראשון שאי אפשר להתעלם ממנו , האריזה.
האריזה החיצונית של המארז מגיעה בצבע זהוב עם דפנות אדומים בגימור מבריק , בפנים אפשר למצוא את הפלטה ופריימר מוקטן מונחים על ספוג מצופה קטיפה , יוקרתיות בכל צורה אפשרית. הפלטה עצמה מגיעה באריזה יוקרתית חומה ומבריקה - כמעט כמו מראה.  בתוך הפלטה נמצאות שלוש פודרות בשלושה גוונים שונים כאשר שניים מהם ניתן למצוא בגודל מלא בליין הקבוע של החברה , וגוון אחד הוא מהדורה מוגבלת לפלטה זו.



אז מה , כולה פודרה? - אז זהו שלא. מה שכל כך מיוחד בפודרה של החברה הוא שהיא מכילה מיקרו חלקיקי פוקוס שלוכדים את האור שנופל על הפנים בצורה שהכי מחמיאה לו בכל תאורה , שמים את הפוקוס על איזורים הנכונים ומטשטשים פגמים - מה שגורם לעור להראות הרבה יותר טוב מהרגיל. הגימור טבעי חי ובריא , לא מנצנץ ולא מבריק , פשוט מואר בטבעיות והייתי מגדירה את הגימור כ-סאטן. לכל גוון בפלטה יש תפקיד משלו:


Dim Light - פודרה בגוון ב'ז ניטרלי , מתאימה בידיוק לגוון העור שלי , מטשטשת פגמים ונקבוביות בצורה יוצאת דופן וגורמת לעור להיראות כאילו שגרת הטיפוח שלי מורכבת ממוצרים ששווים מליונים. המוצר הראשון שעלה לי לראש הוא ה - Msf של מאק , שכן הגימורים קצת מזכירים אחד את השני ,  אבל אחרי מס' שימושים הבנתי שיש הבדל לא קטן בין השתיים , את הפודרה הזו אפשר להניח על כל הפנים מבלי להראות מבריקה בצורה לא טבעית , אלא פשוט לקבל גימור חי וחיוני לעור , בינגוד למוצר של מאק שיוצר הברקה ממשית. שהנחתי את הפודרה על כל הפנים והסתכלתי על העור שלי לצד אחותי ביום שיצאנו לאירוע - הבנתי כמה העור שלי ניראה טוב! אני בטוחה שארכוש את הפודרה הזו בגודל המלא שלה , מדובר על מוצר פשוט מנצח. את הפודרה אפשר למצוא בליין הקבוע של החברה.

Incandescent Light  - הגוון היחיד שאי אפשר למצוא בליין הקבוע , מדובר על פודרה בגוון שמפניה בהיר , שבניגוד לשאר הפודרות של החברה היא יותר מנצנצת ומבריקה בצורה משמעותית , הפודרה מיועדת להעניק זוהר לעור , להאיר ולהדגיש את עצמות הלחיים. לא הייתי ממליצה להשתמש בה על הפנים כי היא בהחלט יותר מבריקה , אבל כהיילייט היא פשוט מצויינת , היא לא מטשטשת את הנקבוביות נפלא ומוסיפה לגימור הכללי בכל מראה. אני לא מצטערת שאין אותה בליין הקבוע כי היא כן מאוד מזכירה את ה-Msf של מאק.

Radiant Light-  פודרה בגוון בז' זהוב , כהה לי בצורה משמעותית כדי להניח אותה על כל הפנים ולכן משמשת אותי כחימום לפני הסומק , הגוון זהוב ואפרסקי במידה הנכונה ולא כתום מידי , אני לפעמים מניחה אותה במקום הסומק ומקבלת מראה מקסים. גם כאן הגימור מדהים , הנקבוביות כמעט בלתי ניראות והלחיים מקבלות את מנת החיות שלהן. את הגוון ניתן למצוא בליין הקבוע של החברה.




Veil Mineral Primer-  עם הפלטה מצורף גם פריימר מינרלי מוקטן המכיל SPF 15 , מצויין לימיי החורף. הפריימר בצבע לבן , ובמריחה על הפנים אפשר להבחין מידיית בניטרול האדמומיות , עם הטשטוש הגוון הופך לשקוף ונעים , הוא לא מרגיש סיליקוני בטירוף של הפריימר של פופה לדוגמה , אלא נעים יותר. המבחן שעשיתי לו היה להניח אותו לפני איפור לאירוע שהחלטתי לעשות 5 שעות לפניי , וכשהגעתי הבייתה 12 שעות אחריי ההנחה - העור היה ניראה אותו הדבר בידיוק. אני יכולה להעיד שזו עבודתו הנאמנה של הפריימר כי כמובן שעשיתי השוואה בהנחות איתו ובלעדיו. אני מניחה שאשמור אותו לאירועים מיוחדים כי כאמור הוא לא זול בכלל.



לסיכום: את הפלטה קשה להשיג אונליין וגם בחנויות ממשיות של ספורה , לכן הייתי ממליצה להזמין גוון ספציפי בגודל מלא. המשקל הכולל של שלושת הפודרות נמוך ממשקל של פודרה אחת בגודל ממלא , ומחיר הפלטה משום מה יקר יותר . אני לא מצטערת שקניתי את הפלטה כי יכולתי להתנסות בגוונים  השונים , אני בטוחה שבעתיד ארכוש את הגוון הבז' הניטרלי שמתאים לשימוש על כל הפנים כי פשוט התאהבתי בגימור , אני לא חושבת שיש מוצר בשוק שנותן תוצאות דומות ולכן ממליצה למאפרות ובכלל למי שאוהבת מראה עור מושלם לנסות את המוצר . יש לציין שהפודרה תתאים מאוד לבעלות עור יבש ורגיל ופחות לבעלות עור שמן. 

עד כאן הסקירה , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע אם יצא לכן לנסות את המוצרים של החברה? את הפודרות? מה דעתכן? מחכה לכן בתגובות!





יום שני, 11 בנובמבר 2013

לרכוש או לנטוש? מהדורה חמישית.


אין כמו ההרגשה הזו - לסיים מוצרים שרכשנו במיטב כספנו ולקבל תירוץ חדש ללמה אני כן צריכה לקנות את זה ואת זה ואת זה , וגם את זה! אז מהדורה חמישית של הפינה לרכוש או לנטוש יוצאת לדרך , הפעם בגרסה שמתמקדת בעיקר בטיפוח כי מה לעשות , מוצרי איפור נגמרים הרבה הרבה יותר לאט..

Michel Mercier - מסיכת הזנה: המוצר היחיד שלא קיבל תמונה משלו היא מסיכת השיער של מישל מרסיה לשיער יבש צבוע ופגום , מדובר על מסיכה מצויינת שנותנת לשיער לחות , רכות , והופכת אותו לנעים ונותנת לו גם מעט ברק כתוספת.
לרכוש או לנטוש? בהחלט לרכוש!


Chanel - Coco Mademoiselle:  הבושם ההיסטרי והקלאסי שאין אישה שלא מכירה את הניחוח הייחודי שלו ( ואם את לא מכירה אז תפני לעצמך אצבע של נו נו נו ורוצי לסופר פארם הקרוב לביתך! ) כמכורת שאנל הייתי חייבת לרכוש את הבושם לעצמי בטיול לאיטליה , שכן בארץ צריך למשכן חצי בית כדי לרכוש אותו. מדובר בריח מאוד מיוחד , שיושב אחרת על כל אחת ולדעתי מתאים בעיקר לנשים חזקות , מאוד נשיות ומטופחות , ובעיקר לאלו שלא מפחדות מריחות דומיננטים מאוד.
לרכוש או לנטוש? לטעמי הניחוח קצת מבוגר , לכן אם מדובר על בושם מבית שאנל אני בהחלט אמליץ על צ'אנס הרענן. לנטוש!

Life - Facial Cleanser : אני ותרחיצי הפנים של לייף זה רומן ארוך של שנים , לאחרונה ראיתי שנוסף למדף תרחיץ פילינג והחלטתי לנסות אותו בציפייה לפילינג עוקצני לא נעים ו.. פילינגי. להפתעתי מדובר בתרחיץ מאוד עדין , עם ריח לא דומיננטי במיוחד שכן מתאים עבורי לשימוש יומיומי. התרחיצים של לייף הם היחידים שעומדים בגבורה במסע הורדת המסקרה שלי ולכן אני כל כך אוהבת אותם.
לרכוש או לנטוש? בהחלט לרכוש , בעיקר במבצעים של עשרה שקלים!

Soft Touch - Moisture Now : את קרם הלחות הזה כבר ראיתן בבלוג , מדובר על קרם לחות מאוד בסיסי , נספג מהר ועושה את עבודתו , המינוס היחיד שגיליתי בו הוא שמרוב שמדובר באריזה בסיסית וזולה הפקק נשבר בחלק שאמור להיות אחראי על ההברגה , ועוד אחרי שבוע וחצי של שימוש - מה שגרם לי לחפש פיתרון יצרתי כדי לשמור עליו כמו שצריך. 
לרכוש או לנטוש? במחיר מבצע 40 ש"ח - לרכוש.


Desert Essence - Shampoo + Conditioner: על מוצרי הטיפוח של חברת אסנס בטח יצא לכן לשמוע ואני מניחה שגם לנסות אם עשיתן אי פעם הזמנה מאייהרב. החלטתי לנסות את השמפו והמרכך שלהם בריח המשכר של קוקוס. נסכם את זה במהירות - השמפו מנקה אבל בו זמנית קצת מייבש , המרכך לא נותן את הלחות שאני רגילה אליה - והשמפו והמרכך של הוואי בריח קוקוס עוקפים את השניים הללו בהליכה.
לרכוש או לנטוש? לרכוש פעם אחת בשביל ההסנפה , לנטוש בעקבות הביצוע הכושל.

Lalin - Exfoliating Body Soap: פילינג הגרגרים של ללין בניחוח קוקוס ורבנה היה פייבוריט שלי בזמן האחרון במקלחת , מדובר על פילינג עדין לגוף , עם ניחוח משגע ומפנק שנשאר גם אחרי המקלחת. המחיר שלו עומד על 49.90 והוא נגמר יחסית מהר. הייתי מגדירה אותו כמוצר פינוק אמיתי , פנינה בין המוצרים הלא מרשימים בעיניי של ללין.
לרכוש או לנטוש? לנטוש בגלל המחיר , כמובן שקיימים תחליפים לא פחות מפנקים במחירים זולים יותר  , לרכוש אם קיבלתן בונוס במשכורת.


מגבונים להסרת איפור - ביוטיקייר , גרנייה , ואסנס.
אני אעשה את זה מהר ובקצרה , כי סה"כ מדובר במגבונים להסרת איפור. כולם עושים את העבודה , כולם טובים , של ביוטיקייר הזולים ביותר בלי שום מבצעים ובלי שום צורך לנסוע לחו"ל , ולכן מבחינתי הם הראויים ביותר לרכישה.

עד כאן הפוסט להפעם , מקווה שנהנתן מהפינה ואשמח לשמוע מכן - אילו מוצרים סיימתן לאחרונה? :)

יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

Mini Haul From U.S - part 1


אז כפי שחלק מכן יודעות ( בעיקר העוקבות בפייסבוק ) , בן הזוג שלי נטש אותי לשבועיים בארץ כדי לטייל וללמוד בארה"ב , כמובן  שעם חברה כמוני אי אפשר היה לפסוח על תחום הקניות - בעיקר הקוסמטיקה שכפי שידוע המחירים בדראגסטור בארה"ב זולים להחריד! החלטתי שאני אקל עליו ואבצע הזמנה מחושבת מ-walmart ואשלח אותה לבית המלון שהוא שוהה בו. למרות הקושי התאפקתי מאוד לא לרכוש הרבה , בסופו של דבר יש לי לא מעט איפור והכסף שנשפך בספורה ( שתוכלו לראות בחלק הבא של הפוסט ) גרם לי להיות מחושבת בגזרה הנ"ל. אז מה רכשתי? ( מימין לשמאל )

Almay Get Up & Grow Mascara -  המסקרה שאמילי נואל , הביוטי גורו האהובה שלי מהללת בלי סוף פעם אחר פעם , החלטתי שאני חייבת לנסות , אפתח אותה כשהמסקרה הנוכחית תתייבש .

Maybelline Great Lash Mascara- Clear - מסקרה שקופה של מייבילין לגבות , מככבת אצל טיפאני די מיוטיוב גם כן . מהתנסות ראשונית לא נפלתי , אבל אני לא ממהרת לשפוט :)

Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Balm  - הייתי סופר סקרנית לנסות אותם בגלל כל ההייפ שהיה סביבם ברשת , את הדעה שלי תוכלו לקרוא בהמשך הפוסט.

Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circle Treatment - אם כבר דיברנו על טיפאני , אין מוצר שהיא היללה יותר בזמן האחרון יותר מהקונסילר הזה. גם עליו תוכלו לקרוא בהמשך הפוסט.




מי? קונסילר Instant Age Rewind Eraser Dark Circle Treatment  של מייבילין.
מה? קונסילר נוזלי המגיע עם אפליקטור ספוגי ולא ממש יעיל , כיסוי בינוני עם פורמולה קלילה , מתקבע מעצמו ולא יוצר קמטים שמעולם לא ראיתן תחת עיינכן המהממות. מהולל בלי סוף ע"י טיפאני ביוטי גורו אהובתי לעד.
כמה? החל מ-35 ש"ח באיביי , תלוי בגוון. עדיין לא ניתן להשיג בארץ.
למה כן למה לא? כן כי הפורמולה שלו מאוד נוחה ונעימה על העור, המחיר לא רע ומקבלים תמורה הולמת. לא כי האפליקטור כל כך מיותר , אחרי השימוש הראשון הוא כבר לא ממש אסתטי לעין וכי אני עדיין מוצאת את הקונסילר של וואו טוב יותר בשבילי.




מי? ליפ באלמים  Baby Lips של מייביילין.
מה? מוצרי לחות לשפתיים עם נגיעה קלה של צבע שעורר התלהבות מטורפת בקרב מכורות איפור אמריקאיות.
כמה? החל מ-18 ש"ח באיביי , עדיין לא ניתן להשיג בארץ.
למה כן למה לא? כן בגלל הלחות הטובה ובגלל האריזה. לא כי הצבע ממש כמעט בלתי ניראה על השפתיים , והמרקם ממש מזכיר לאבלו. לא התלהבתי בעליל.


עד כאן הפוסט להיום , על המסקרות תוכלו לקרוא סקירה מפורטת בקרוב אחרי שאתנסה בהן כמו שצריך :)
מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן בתגובות האם יצא לכן להתנסות במוצרים שהופעו בפוסט , ומה ההתרשמות שלכן מהם? :)