יום שני, 25 בפברואר 2013

צללית בתחפושת!

זה היום האחרון של פורים , וזה הזמן להציג בפניכן את הצללית החדשה שהצטרפה לאוסף שלי , והיא CLUB של מאק.
קלאב היא אחת הצלליות המוכרות והמיוחדות שיש למאק להציע , אם כי כבר הספיקו לצאת לה כמה דיופים לא רעים בשוק.


מה שכל כך מיוחד בצללית הזו זה שהיא דואוכרומית ,  שהגוון שלה נע בין חום לירוק , כאשר הגוון תלוי בבסיס אותו מניחים מתחת , ובכמות החומר שבה משתמשים. אפשר ליצור איפור עיניים מלא עם שימוש רק בצללית הזו , וזה יראה כאילו השתמשתן בלפחות 2 צלליות. השילוב בין חום לירוק מאוד מוצלח לדעתי , ואני מאוד מרוצה מהרכישה. בתמונה למטה תוכלו לראות כמה שונה הצללית ניראת מבסיס לבסיס.. היא יכולה להראות חומה לחלוטין , ירוקה לחלוטין , או במיטבה כשהיא משלבת את שני הגוונים יחד.

באמצע ללא בסיס , משמאל על בסיס שחור מימין על בסיס לבן.
העמידות של הצללית מעל פריימר כמו כל הצלליות של מאק , עמידה מאוד ונשארת יפייפיה גם אחרי שעות ארוכות. הדברים שפחות אהבתי בצללית היא ההתפוררות המטורפת בפאן ברגע שהמברשת נוגעת בה (שחוץ מביזבוז חומר יש כאן גם ליכלוך שמוציא אותי מדעתי ) , והנשורת שלה על הפנים שמצריכה ממני להגן על האיזור עם טישו לפני ההנחה.
את הצללית תוכלו לרכוש בסניפים של מאק ברחבי הארץ תמורת 70 שקלים לצללית בפאן , או 90 שקלים לצללית רגילה. במידה וזה יקר לכן - תוכלו להזמין ברשת דיופים לצללית , לדוגמא פלטת הצלליות Comfort Zone של Wet n Wild , או בצללית בודדת של MUA מס' 12 .  אחרי שדיברנו קצת , הגיע הזמן לתמונות . אני בחרתי בבסיס לבן (צללית קולור טאטו ) , והינה התוצאה:



על השפתיים הנחתי שפתון ורדרד של NYX בגוון Tea Rose , סקירה תבוא בהמשך :)


עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן!

יום שלישי, 19 בפברואר 2013

One Of Each!

היי בנות , הפוסט של היום יהיה פחות איפורי אבל גם לא טיפוחי , למען האמת הוא כולל את כל הקצוות של עולם הביוטי.
יש פה קצת איפור , קצת טיפוח , קצת שיער , ולק אחד :) שנתחיל?


על הצלליות של WOW כבר יצא לכן לקרוא בפוסט הזה , מאחר שהתרשמתי מאוד מהפיגמט , החלטתי שזו תיהיה הזדמנות מצויינת לרכוש גוון שאין לי באוסף , אבל גם גוון שלא יהיה כל כך בשימוש. מה שגורם לי נחת כשאני יודעת שהעלות היא רק 9 ש"ח. הצללית שבחרתי היא צללית מס' 34 , כחול - אפור חורפי ומקסים.
הפיגמנט ממשיך להפתיע , הגוון ממש יפה אם כי כמו כל הכחולים , קצת קשה להגיע איתו לתוצאה עדינה וצריך לדעת איך לעבוד איתו. העמידות מעל פריימר מצויינת , ואני חושבת שקיבלתי שוב תמורה מעולה לגחמה רגעית :)


המוצרים הבאים קשורים יותר לטיפוח , והם תחליב גוף ותרחיץ  נוזלי מבית קמדיס.
למי שלא מכירה - קמדיס היא חברה שמתמחה המוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש , ומציעה מגוון תכשירים יעודיים לבעיות נפוצות כמו אקנה וסבוריאה. קיבלתי להתנסות שני מוצרים מסדרת טופיק מדיס , שמיועדת לטיפול בעור יבש , ואמנם אני לא סובלת מיובש בצורה קיצונית ונוראית , אבל כמו רובינו - העור שלי נוטה להיות יותר יבש בעונה הקרה , במיוחד באיזורים כמו המרפקים והברכיים.


תרחיץ נוזלי - אחד הדברים הראשונים שהתחברתי אליהם בתרחיץ הזה עוד מהאריזה החיצונית היו העובדות שהוא לא מכילים פרבנים (חומרים משמרים ),  SLS ( חומר זול שגורם להקצפה אך מסוכן לבריאות ) ולא מבושם.
התרחיץ מועשר בתמציות צמחים  , ולשם שינוי סופסוף הרגשתי תרחיץ אמיתי , ואיכותי , שלא מייבש את העור כמו שאר המוצרים היותר ריחניים ומפנקים ויזואלית שמשאירים את העור יבש רגע אחרי שסגרנו את המים.
בקדמיס ממליצים להשאיר את התרחיץ על העור מעט כדי לקבל את האפקט הרצוי. ניסיתי להשאיר את התרחיץ על המרפקים והברכיים , ואכן שמתי לב שהאיזורים רכים יותר ונעימים יותר למגע.
את התרחיץ תוכלו לרכוש תמורת 59.99 ש"ח , בחודש פבורואר המוצרים נמכרים ב- 20% הנחה בניו פארם  , עדן טבע מרקט , שופרסל , ובבתי מרקחת פרטיים. 


את האמבטיה סיימתי והשלמתי את פעולת הלחות לעור עם תחליב גוף מאותה סדרה , הופתעתי לגלות שהמרקם שלו די קשה , והחומר מרגיש כמו חמאת גוף בטיובה לחיצה. החלטתי לבחון את המוצר במצב שבו הרגליים שלי נוטות להיות הכי יבשות , וזה אחרי שימוש בסכין גילוח. תמיד קרם גוף גורם לי לאדמומיות ולשריפה קלה , כי בדרך כלל הקרמים שאני קונה מבושמים. שמחתי לגלות שהתחליב פשוט מצויין . הרגליים שלי נרגעו מהגילוח בשניות , ונשארו לחות אבל לא דביקות. הרגשתי כאילו השתמשתי בשמן גוף איכותי , כי התוצאה הסופית הייתה מאד מפתיעה ביחס לקרם גוף. 
אני חושבת שהקרם הזה יתן מענה הולם לכל מי שסובלת מעור יבש , אבל לא רק. מאוד התרשמתי מהמוצרים וללא ספק אבדוק מוצרים נוספים שהחברה מציעה. את התחליב גוף תוכלו לרכוש עבור 109.99 ש"ח לפני ההנחה המצויינת למעלה.


 המוצר הבא כבר הופיע בבלוג בעבר , אבל נכנס למלאי שלי בכמות משולשת בעקבות מבצע בסופר פארם.
השמפו היבש של בטיסט הוא קרש ההצלה שלי במקרים בהם אין לי מספיק זמן לעשות פן חדש , והשיער קצת שומני. 
אני מנערת את הבקבוק ומשפריצה באיזורים שומניים. השמפו לא מאכזב אותי בשום מצב , ומציל אותי כל פעם מחדש.
הופתעתי לגלות שמחירו 9.90 בקופה , בעוד שהמחיר הכתוב על האריזה הוא 24.90. לא היה שום שלט מבצע , וחבל. אחרי ששמעתי את המחיר לקחתי איתי עוד 2 בקבוקים , כי במחיר כזה מי אני שאגיד לא? מה גם שלא קל למצוא את השמפו , לצערי אין אותו בהרבה סניפים של סופר פארם והוא דורש חיפוש מעצבן. ועדיין - זה שווה את זה.


המוצר האחרון שאכתוב עליו היום הוא לק מהסדרה החדשה של ג'ייד. כאמור מאז שראיתי שבג'ייד החליטו להעלות את המחירים הפסקתי לרכוש אותם והלכתי על אלה של לייף. בשבוע שעבר מצאתי את הלקים ב- 9.90 והחלטתי שיש אישור לרכוש לק חדש :)



הלק שבחרתי הוא מס' 816 - Gypsy Fever (קדחת צוענית :O ) ,  בורדו עם שימר בורדו - זהוב , תלוי מאיזה כיוון מסתכלים עליו . הפורמולה החדשה מצויינת , אם כי בשכבה הראשונה הלק מתקבל די שקוף , אך בשכבה השנייה זה כבר מסתדר. הלק מחזיק מעמד על הציפורניים בערך 3-4 ימים , עמידות לא רעה בשביל לק. 
בשמש אפשר להבחין בשימר היותר זהוב של הלק , מה שניראה לי פתאום קצת חום , ואני לא אוהבת חום על הציפורניים שלי בשום צורה , מה שגורם לי להימנע מלמרוח את הלק לעיתים קרובות , למרות הגוון המיוחד. נו , כל אחת והשריטות שלה :) 



עד כאו הפוסט להיום , חבילות מאייהרב וסטרוברי בדרכן אליי , תקבלו עידכון ברגע שיגיעו :)
מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן על מוצרים שאתן אהבתן \ רכשתן לאחרונה.


יום ראשון, 17 בפברואר 2013

איך להיות מכורת איפור ולהישאר בחיים?

היי בנות! אני יודעת שקצת נעלמתי לכן לאחרונה , תקופת מבחנים מעיקה מאחוריי , ואני חוזרת אליכן במלוא המרץ!
הרבה זמן רציתי לכתוב על עניין הקניות  , מחירים , וכל מה שסובב את ההתמכרות הזו , של האיפור. אני מניחה שרובינו לא עובדת במשרת חלומותינו , ויודעת בוודאות שיש פה לא מעט סטודנטיות , אימהות , חיילות , תלמידות , שקונות במיטב כספן את האיפור שיש עליו כרגע באז ברשת \ בעיתון \ בטלויזיה. החלטתי שאני רוצה לכתוב על זה את דעתי , והינה היא:


* הדבר החשוב ביותר שאני רוצה לשים עליו דגש הוא  - יחסי ציבור . הם נמצאים בכל מקום , ועושים את העבודה שלהם בצורה יוצאת מן הכלל. היחצנים דואגים לגרום לכל מוצר חדש שיוצא לשוק להראות בעינייך כאילו את ממש ממש חייבת אותו. ובואי אני אחדש לך משהו - את ממש לא. אם תסתכלי באוסף האיפור שלך , גם אם הוא לא ענק , את תשימי לב שכבר יש לך משהו דומה , או שיש לך כל מיני גוונים של אותו מוצר שאפילו אליהם את לא מצליחה להגיע , אז את באמת צריכה עוד שפתון?

* חברות יוקרה - אני יודעת , זה מפתה , זה תמיד ניראה יותר יפה , יותר מושך , ואז כמובן שאנחנו נוטות לחשוב - זה גם יותר טוב. אז תני לי שוב לחדש לך - לא! כבר יצא לי לרכוש מוצרי איפור מחברות יוקרה , שמוצרים עממים עשו עבודה טובה יותר מהם , ואז הרגשתי שבזבזתי את מיטב כספי על מוצר שישב במגירת האיפור ויחכה לאחיינית שתסיים לו את החיים עם משחקי קדם פורים. בא לך מוצר יוקרתי? תרכשי אחד כזה לעצמך. אבל כפינוק. לא כי ראית בבלוג של מישהי ואת פשוט חייייבת.

* חברות סופר עממיות - אני משתגעת כשאני שומעת בנות שאומרות '' אין מצב שאני אתאפר עם מוצרים של ביוטיקייר  - איייייכ ''' אבל במוצרים של חברות עממיות הן בהחלט יעשו שימוש. למה? כי זה ממותג. כי הן אוהבות לשלם על מיתוג.
אני לא מתביישת ואפילו גאה כשאני משתמשת במוצרים של ביוטיקייר. בסופו של דבר - אני מקבלת מוצר במינימום השקעה , בדרך כלל עם תמורה מאוד הולמת למחיר , שעושה את העבודה. בסופו של יום , היחידה שרואה באיזה ליפסטיק השתמשתי היא אני. ואני מבטיחה לכן שלא רואים הבדל אם השתמשתי באיב סאן לורן או בביוטיקייר. תנסו לפתוח קצת את הראש ולא להתקבע על זול = לא איכותי. קיימים לא מעט מוצרים בחנויות זולות ( חשוב מאוד לשים שהמוצרים בפיקוד משרד הבריאות כמובן ) כמו ביוטיקייר , וואו , ליידי קר וכו' - שיכולות לתת מענה לטרנדים חולפים או למוצרים שמתחשק לנו אבל לא בא לנו להשקיע את מיטב כספינו בהם כמו שפתון אדום שנשתמש בו רק בפורים או צללית סופר מנצנצת.

* ניהול יומן קניות - אני בטוחה שאם תעשו לעצמיכן רשימה של כל הוצאות האיפור החודשיות שלכן , לא תאמינו שזה הסכום שהוצאתן על איפור. כשעשיתי את זה בפעמים הראשונות - ראיתי סכומים אסטרונומים והחלטתי שיש קו אדום ושאיפור זה נחמד ויפה , אבל עד סכום מסויים. תקציבי לעצמך סכום שישמש אותך מידי חודש לקניות איפור. אל תתפתי למבצע שווה שיגרום לך לחרוג מהתקציב - כולנו יודעות איפה זה נגמר בסוף.

* תיהי מציאותית - נכון , איזה כיף לכל המטורללות מיוטיוב עם האוסף איפור הלא הגיוני שלהן , אבל תחשבי על זה רגע, באמת היית רוצה איפור שתופס לך חדר שלם שבסופו של יום שוכב לו במגירות? באמת היית רוצה כל כך הרבה מוצרים שלא היית מספיקה בכלל לגעת בהם? אני מניחה שהתשובה היא לא. בדרך כלל הבנות עם האוסף הגדול שלהן הן בנות שמקבלות המון מוצרים מחברות יחסי ציבור  , או בנות לא שפויות בדעתן. אז שבי עם עצמך  , תארגני את האוסף הצנוע שלך מחדש - ותתגאי שיש לך את המוצרים שאת אוהבת , משתמשת , ומתאימים לך. 

* החלפות  \ מכירות - למי שעדיין לא מכירה את הטרנד , הוא יכול לחסוך לה לא מעט כסף. יש לך מוצר משומש אבל ממש מעט ואת לא מגיעה אליו? תמכרי אותו בקומונת האיפור בתפוז  , עם הכסף תקני מוצר חדש שמתחשק לך. על אותו עיקרון עובדת גם שיטת ההחלפות , מוצר שמשעמם אותך מלהיב מישהי אחרת , למה שלא תחליפו בקבוצת ההחלפות בפייסבוק? 

* השוואת מחירים - החלטת לרכוש מוצר כלשהו? הסיכוי שבארץ הוא נמכר במחיר כפול די גבוה. חפשי אתרי אינטרנט שמוכרים אותו , תשווי מחירים ביחס למבצעים שמוצעים כרגע בחנויות,  ותרכשי את האופציה הזולה ביותר. יש לא מעט קופונים שמסתובבים ברשת ויכולים להוזיל את הרכישה עוד יותר. אל תיהי פראיירית ותעמדי על שלך כשהדיילת מנסה לדחוף לך עוד מוצר שאת לא צריכה. לא נעים לך? תגידי לה כן כן , תקחי את המוצר , ותניחי אותו ליד הקופה ותצאי מהחנות. שיטה מעולה לביישניות בנינו.

* לסיום - אף אחת לא צריכה כל כך הרבה איפור. זה כיף להתחדש , אבל בצורה מתונה. אני זוכרת שכשהתחלתי עם ההתמכרות הזו , קניתי וקניתי בלי הפסקה , היום אני מבינה שזה לעיתים היה די מיותר. יש לי הרבה מוצרים שאני עדין לא מגיעה אליהם , ולכן הרכישות שלי הצטמצמו. אני חלילה לא אומרת לכן להפסיק לרכוש כי מי כמוני יודעת שיש בזה הנאה מסוימת שאין לה תחליף , אבל תהיו קונות חכמות. תקנו דברים שאין לכם דברים דומים להם , דברים שמחדשים משהו במגירת האיפור שלכן ולא יגרמו לכן לזנוח מוצר אחר שאתן משתמשות בו - כי הם עושים את אותו הדבר.

את הפוסט אני אסיים עם רכישת פינוק - החלטתי שאני קונה ממאק רק מוצרים מיוחדים מאוד שאין להם תחליף , כי מה לעשות , המחירים לא מתואמים עם חשבון הבנק הסטודנטיאלי שלי. הצללית CLUB היא מסוג הדברים שאין להם תחליף , וכפינוק לסיום תקופת המבחנים רכשתי אותה אתמול. 



אני מקווה שהצלחתי להעביר לכן מס' מסרים חשובים , שיהיה לכולנו שבוע טוב ומלא ברכישות חכמות ! :)

יום שישי, 8 בפברואר 2013

Holographic nails!


אז אחרי לא מעט סקירות שראיתי ברשת , לא יכולתי לעמוד בזה יותר , והלכתי לסניף הסופר פארם הקרוב לבייתי כדי לרכוש את אחד הלקים ההולוגרפים של פופה. הגעתי בכוונה לרכוש את הגוון הכסוף , אבל מכיוון שלא היה במלאי ושאר הגוונים על המדף לא ניראו כלכך מושכים נאלצתי להסתפק בגוון סגלגל ( הלקים של פופה לא מצוידים בשמות לצערי )

אז כפי שאפשר לראות בתמונה - הלק אכן מהמם , נמרח היטב , ומספיקה שכבה אחת כדי לקבל כיסוי מלא. 
אולם לעומת יתרונות אלו ישנם את החסרונות הבאים שהוציאו לי את החשק להשתמש בו תכופות:
את האפקט המשגע רואים לצערי רק בתאורות מסויימות , והכי טוב באור שמש. 
העמידות די גרועה וצ'יפים ניראים באותו היום ( גם כאשר השתמשתי ב2 שכבות ).
אחרי יומיים שלושה כבר לא רואים את האפקט כמו שהיה בהתחלה.
מחיר הלק 20 שקל במבצע , וניתן למצוא אותו בסניפי הסופר פארם.

ציון : 3 מתוך 5.
לא מצטערת שרכשתי כי הוא מיוחד , אך לא ארכוש עוד לקים מהסדרה.


שתיהיה לכולנו שבת שלום
מקווה להחלים במהרה ולחזור אליכן עם פוסט איפור חדש!