יום שלישי, 9 באפריל 2013

Castro with James Bond?

הרבה זמן לא יצא לי למרוח לק , גם המוזה לא הייתה יותר מידי בשמיים.. עד שפגשתי בבלוגים את הלק הזהוב של Opi מסדרת 007 של ג'יימס בונד. כזכור לכן - אני עדיין סטודנטית , משמע אין לי תקציב לרכוש לק במחיר שערורייתי , והסתפקתי בלק זהוב אחר. מדובר על לק זהוב של קסטרו , שמורכב בעיקר מנצנצים צ'יפים גדולים וצ'אנקים. לצד הלק ישנו גם לק כסוף , והם מגיעים יחד במארז שמחירו 29.90. הלק מגיע עם בסיס שקוף ונצנצים זהובים , מה שנותן שתי אפשרויות:
1. להניח בסיס לבן \ בהיר כלשהו , ועליו למרוח את הלק.
2. להניח 3 שכבות צפופות ולקבל את המראה הבא :


כמו אפשר לראות , זהב יפייפיה ויוקרתי כמו הלק של OPI זה בטח לא נראה . אבל יש בזה משהו מעניין אם כי קצת פרחי וצעקני. הנצנצים די גדולים , וכשהם פוגשים תאורה כלשהי הם מחזירים ברק כחול ירוק סגול ועוד כמה , שגורמים למראה להראות עוד יותר צ'יפי , ועדיין אהבתי את המראה הכללי שלהם מרחוק.. לצערי הלק לא החזיק יותר מידי , ואחרי יום וחצי כבר הופיעו צ'יפים. נו טוב , ממילא הוא מיועד רק למקרי מוזה מיוחדים ;-)



מה איתכן? אילו דיופים זהובים מדהימים מצאתן ללק המושלם של OPI? שתפו אותי! 

3 תגובות:

  1. יש לך את הבושם של רוברטו קוואלי??
    איך הוא מריח? מה דעתך עליו?? יש לו ריח חמצמץ? מתקתק?
    ומה דעתך הכללית על כל המוצרים שהתווספו לאחרונה למדפים של רשת קסטרו?
    הקרמים השונים,הבשמים,האיפור והלקים?

    השבמחק
  2. לא הצלחתי לגבש עליו דיעה כל כך, מה שכן, לא ידעתי שלקסטרו יש גם לקים בסגנון הזה, מעולה שיש מבחר! רק חבל קצת על העמידות.. בכללי אני מתה על הזהב של OPI ודי קשה למצוא לו דיופ זהה לגמרי!

    השבמחק
  3. אני לא מתה על לקים זהובים, אבל שיחוק לטובה מצד קסטרו!

    השבמחק