יום ראשון, 10 במרץ 2013

Two Blushes - One spring!

 אז האביב סופסוף כבר כאן ! לכבודו הרגשתי צורך לרענן את מלתחת הסמקים שלי, עם גוונים חיים יותר !
אני חושבת שלכל אחת צריך להיות באוסף האיפור סומק אחד לפחות , ולו רק בגלל החיים שהוא מעניק לפנים ברגע.
אני אישית מעדיפה סמקים ורדרדים יותר לאחרונה , אם כי קורלים מתקבלים תמיד בברכה. 


הסומק הראשון שעליו אדבר היום הוא עוד מוצר מבית physicians formula , הפעם מדובר במוצר שלשם שינוי מאוד אהבתי ויזואלית ( שזה תמיד קורה לי עם המוצרים של החברה ) וגם מעשית. הסומק אותו בחרתי הוא מסדרת ה - Matchmaker  בגוון -  Natural.


כאופייני למוצרי החברה , האריזה מאוד פנסית , מאוד מתוקה וכובשת ברגע הראשון. הסומק מגיע עם מראה מרובעת , ואורות בשני הצדדים , להגיד שהתאורה הזו עזרה לי במצבי חירום ? לא ממש , אבל הגימיק נחמד וסתם כייף להשוויץ באריזה! כמו בדרך כלל גם הפעם המוצר מצויד במברשת שנמצאת בקומה התחתונה.



ועכשיו נפסיק לדבר על המראה החיצוני ( נו באמת , אני לא כ-ז-ו שיטחית D: ) וניגש למוצר עצמו.
הסומק מגיע בגוון ורוד חמים , מאוד ניטרלי מאוד טבעי , ומאוד מאוד מאוד פיגמנטי.
הוא מצויד בשימרים דקיקים בצורת נקודות במסגרת , שנעלמים לאחר השימוש הראשון (לשמחתי! ) ולכן ניתן לומר שהגימור שלו הוא סמי מאט , כלומר לא מאט לחלוטין , אלא עם קריצה קטנה ביותר לגימור סאטני.

הגוון החמים של הסומק עוזר לו להראות מאוד טבעי על העור, ומתאים ל95% ממראות האיפור שניסיתי איתו עד כה. 
אני מזכירה כי יש לעבוד איתו בזהירות וביד קלה כדי לא לקבל מראה לייצני. הוא מטשטש די בקלות , אבל החומר שנאסף על המברשת ( אני משתמשת במברשת הסומק של ריל טכניק ) הוא עצום. לכן לפני ההנחה אני טופחת על האריזה כדי להוריד שאריות חומר ורק אז מניחה אותו על הפנים. 

הסומק הפך לפייבוריט שלי מאז שהגיע אליי , ואני מאוד מרוצה מהרכישה הזו , כי בניגוד לרכישות הקודמות שרובן היו סתם אריזה יפה ואיכות פחות טובה , המוצר הזה גם יפה וגם איכותי! 
את הסומק תוכלו להשיג ב- IHERB תמורת 12.43$.


הסומק השני שאני מאוד שמחה שסופסוף רכשתי הוא Hot Mama המפורסם של The Balm. כמו שאתן יכולות לראות - יש כאן בהחלט מוטיב חוזר - עוד אריזה יפה להחריד  , מה שגרם לי להתפתות ולרכוש.


Hot Mama הוא סומק קורלי עם נטיה ברורה לכתמתמות , מאוד שימרי , מאוד פיגמנטי , מאוד עמיד.
את האמת , חשבתי שיהיה בנינו ישר קליק , לצערי זה לא ממש עבד. הוא מדהים , אבל כמות השימרים (הזהובים המהממים יש לציין)  שיש בו.. אלוהים! בתור מישהי שצמודה שנים לסמקים מאטים היה לי קשה לקבל אותם , אבל הסתכלתי על הצד החיובי - הם גרמו לי להראות זוהרת במיוחד , בעיקר בגלל שהם גרוסים מאוד דק  - כך שהמראה שמתקבל הוא יותר מבריק מאשר מנצנץ. 


אני חושבת שהימים האלה של האביב הם הימים שבהם אני אנצל אותו , בקיץ זה פשוט ניראה לי יותר מידי מבריק , בעיקר עם כל הלחות המטורפת שיש לנו כאן בארץ. אגב , יש לא מעט בנות שטוענות שהוא מאוד דומה לסומק המפורסם של נארס - הלא הוא אורגזם. אם חשקתי בו בעבר - ירד לי ממנו כבר.. כנראה שסמקים שימרים זה לא בשבילי .
למי שאוהבת את הגימור - בהחלט מדובר בגוון אביבי , מיוחד , וחי ביותר :) את הסומק תוכלו לרכוש בסטרוברינט, תמורת 71.5 שקלים .


באילו סמקים אתן הולכות להשתמש באביב הקרוב? שתפו אותי!

21 תגובות:

  1. פוסט מקסים וסמקים מקסימים עוד יותר :-)
    זהו נשברתי הולכת להזמין את hot mama...

    השבמחק
    תשובות
    1. תעשי סקר קופונים לפני שאת מזמינה :P

      מחק
  2. הפיזישנס נראה היסטרי ואם אני לא טועה הופיע בסרטון התחדשויות שלך? הסוואצ' מהמם וסיכוי רב שיירכש.
    לגבי סמקים שימריים - אני כמוך, זה פשוט לא הקיק שלי.

    השבמחק
  3. הוט מאמה מקסים מהאריזה ועד התוצאה.

    פיוז'ישן מזכיר לי את סומק מס 1 של קרליין בסדרה החדשה - ממליצה - כל מי שתנסה - תתאהב

    השבמחק
  4. מבחינת גוונים וגימורים אהבתי את שניהם.
    אבל העיצוב... גרר, העיצוב שלהם הורססס!

    השבמחק
  5. הסומק של physicians formula נראה מהמם! ואוליי הייתי קונה אותו אם האריזה שלו הייתה קטנה יותר. היא נראית דיי גדולה...

    השבמחק
    תשובות
    1. היא לא מאוד גדולה , אבל בהחלט עבה יותר משאר הסמקים שלי.. בגלל הקומה התחתונה של המברשת.

      מחק
  6. הסומק של פיזישנס נראה להיט בסווטצ'! והסמקים של THE BALM מעולים, אבל הוא נראה קצת פיגמנטי מדי (יש דבר כזה?), כרגע בדרך אליי דיופ משוער של אורגזם, נראה אם אני אתחבר ואז אולי אשקול את ה-HOT MAMA:) סקירה שימושית בשבילי (ופחות בשביל הארנק חח).

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע שהפוסט היה לך שימושי! וכן ,יש סמקים פיגמנטים מידי חחח , בצליות זה משובח.. בסמקים קצת פחות , בעיקר ליד בלתי מיומנת.

      מחק
  7. אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה... אני לא אקנה...


    תראי מה עשית. :-/

    השבמחק
  8. עשית לי חשק עכשיו לקנייה של שני הסמקים !! מה זה ? הם מהממים!!!!
    הולכת לשבת בפינה ולהגיד שאני לא צריכה אותם !!!
    חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח אין צורך לשבת בפינה , תסתכלי על הסמקים שיש לך , תיראי מי דומה למי , בטוח שיש לך דברים דומים , ואז הרבה יותר קל לשכנע את עצמך שאת לא צריכה את זה :]

      מחק
  9. כמה שאני אוהבת סמקים כאלו!!!
    גם אני הייתי נצמדת למאט כזה נוגע לסמקים, אבל בשנה האחרונה נפתחתי לשימריים ומאז זה סיפור אהבה, במיוחד הקורליים עם השימר הזהוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. במיוחד? זה אומר שכבר רכשת כמה כאלה? פויה! עוצר!

      מחק
  10. יש לי את הפיזישנס ולמען האמת הוא לא מדהים לדעתי. גם אריזה מסורבלת וגם הסומק עצמו לא משהו. את סמקי באלם לעומת זאת אני בוחנת כבר הרבה זמן ומנסה לשכנע את עצמי לא לרכוש. נראה אם אתאפק ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אא"לט קניתי בגוון ROSE ? אני מאוד אהבתי את הגוון רכשתי ואריזות קיטצ'יות זה אני :)

      מחק
  11. ההוט מאמא מהמם בעיניי! גוון מאוד קייצי

    השבמחק
  12. אני חושקת בהוט מאמא הזה יותר מדי זמן... הוא נראה כ"כ מושלם!

    השבמחק