יום רביעי, 9 בינואר 2013

Pleasant Winter.

חורף. ועכשיו באמת! איך אפשר להתעלם מהמזג אויר הסוער הזה בחוץ? 
כיאה לחורף , גם הלחות יורדת . העור מתייבש , האף מתקלף , השפתיים מתייבשות , השיער מאבד את כל הזוהר שלו.
מה חטאנו שכל הטוב הזה נפל עלינו? כלל מס' 1 - אם נתעלם זה לא יעלם.
במקרה הזה , להפך . אם העור לא יקבל את הלחות שהוא זקוק לה המצב יחמיר וזה יראה גרוע יותר.
 בפוסט אציג בפניכן מס' תכשירים ( פנים , גוף , שיער ) שעוזרים לי להעביר את החורף כמו שצריך. שנתחיל?


The Body Shop - Cocoa Body Butter 

בשתי מילים : גן עדן. אם הייתי יכולה להעביר לכן את הריח של החמאת גוף המשגעת הזו , הייתן מתמכרות ברגע ולא מפסיקות להסניף! בבודי שופ ידועים במוצרים המעולים שלהם , ובניחוחות החזקים והמיוחדים שלהם.
מה שאהבתי בריח הזה הוא שבניגוד לחמאת השוקולד , הריח כאן הוא של קקאו עדין מאוד ( פחות חזק מסטיק ההקקאו הצהוב מאייהרב למי שמכירה ) המרקם של החמאה רך מאוד יחסית לחמאות גוף אחרות בשוק , והריח בדומה ללחות - נשאר ונשאר ונשאר! את המוצרים של The Body Shop לא ניתן להשיג בארץ לצערי , אבל אפשר למצוא ברשת או לבקש ממישהו שנוסע לחו"ל לרכוש עבורכן :)


Spice Island - Ayurvedic Moisturizer - Pomegranate

קרם לחות שהגיע בצורת דוגמית ( מאוד מרשימה עם 12 מ"ל! ) עם אחת ההזמנות שלי באייהרב ,  ומה אני אומר לכן? פשוט מצויין. מדובר בקרם רימונים , ריחני , עם מרכיבים טבעיים , לא נוסה על בעלי חיים , ופשוט עושה את העבודה. הקרם מיועד גם לפנים וגם לגוף ולכן מרקמו מרגיש מעט סמיך יותר מקרם לחות רגיל לפנים , בגודל רגיל הקרם מגיע בכמות עצומה של 210 מ"ל ( כמו שתספיק לנצח ) , אך לצערי באייהרב הוא אמנם מופיע אך לא למכירה יותר , כנראה בגלל תלונות של לקוחות על כך שהוא מכיל פארבאנים. באיביי מצאתי את הקרם ממוכר טוב ב-25$ כולל משלוח , אך בריח מנגו. 


L’Oreal Youth Code Luminize

את הסרום של לוריאל פגשתי לראשונה בצורת דוגמית גם כן , שנשלחה בדואר מטעם פעילות של לוריאל בפייסבוק.
אחרי שסיימתי את הדוגמית , ידעתי שאני הולכת לרכוש אותו ( אז במחיר השקה 99 ש"ח , ניתן להשיג ברשת גם בפחות ). המוצר מגיע באריזה עם משאבה , מה שעוזר לשמור על אסתטיות וניקיון , וגם מאשר לחסוך בחומר מיותר ( הסרום מגיע בכמות סטנדרטית - 30 מ"ל ) . הסרום  הנ"ל מתיימר לתת לעור הפנים מראה זוהר וחיוני , לתקן פגמים קלים ולאחד את גוון העור. ניתן להשתמש בו לפני קרם הלחות או בפני עצמו. בפורמולה הקלילה שלו באמת ניתן להבחין בחלקיקים זוהרים קטנטנים , והמראה על בפנים גם הוא זוהר ובריא במיוחד. אני באופן אישי אוהבת להשתמש בו כקרם לילה , הוא מאוד לחותי ועם ריח נעים ומרקם אלוהי. אני נותנת לו להיספג במשך בלילה וקמה בבוקר עם עור פנים רך ולח.  כשניסיתי להניח את הסרום ואז קרם לחות ואז מייקאפ הפנים שלי הפכו לעיסה מתקלפת , מה שנראה תוצאה של יותר מידי שכבות או חוסר סבלנות לחכות לספיגה מלאה. 





  MaroccanOil - Treatment oil

שמן טיפולי לשיער מבית MaroccanOil הוא שמן המבוסס על פורמולה שמכילה את שמן הארגן הכל-כך נפוץ גם בארץ , ובעיקר בחו"ל. השמן מיועד לשיקום השיער מנזקי שמש \ החלקות \ צביעות \ ועוד כל מיני דברים שאנחנו מעוללות לשיער שלנו , ומתאים לכל סוגי השיער. השמן מגיע בבקבוק עם משאבה , בגודל 100 מ"ל ( כמו מאוד מכובדת שמספיקה להמון שימושים ). המרקם שלו נעים מאוד ( אפילו על העור! ) , והריח נקי ומורגש אך לא דומיננטי מידי.  בגלל שלשיער שלי יש נטיה לשומניות , אני לא מקרבת אותו לאיזור הקרקפת ( אם כי אפשר בהחלט ובלא מעט מספרות משתמשים בו מהשורש ) אלא לוקחת טיפה או שתיים , מחממת בין הידיים ומעבירה לאורך שני שליש שיער ( לח או יבש )  עם דגש על הקצוות. השמן גורם לשיער להראות חי ובריא יותר ( וזה לא פשוט לגרום לשיער הפגום שלי להראות טוב! ) , הוא מאחד את הקצוות המפוצלים, ומסייע לשפר את המצב הכללי הנראה לעין , בשימוש רצוף על פי החברה השמן אמור לתקן ולחדש את השיער , כפי שציינתי מכיון שהשיער שלי שומני באופן כללי , אני נמנעת משימוש רצוף בשמן ,אך מסתפקת בהחלט גם בתוצאות של השימוש החלקי!


H&B - Face Cleanser

תרחיץ פנים מבית H&B הוא אחד הסבונים המועדפים עליי לימים יבשים. מדובר על סבון ללא סבון ( כן , לא התבלבלתן ) המועשר באובלפיחה , קמומיל וויטמין E. הסבון מגיע בכמות יפה של 250 מ"ל , ללא משאבה אך עם ראש שמוציא כמות מדודה של חומר. תרחיץ הפנים הזה מצויד בריח עדין ונעים , ומותיר את העור רך ומלוחח. אני פחות אוהבת להשתמש בו להסרת איפור עם מים , כי בתחום הזה יש טובים ממנו , אך בהחלט משתמשת בו בקביעות בשטיפת הפנים בבוקר. את המוצרים של H&B ניתן להשיג באתר שלהם ( אך לא מומלץ כי המחירים שם גבוהים משמעותית מהחנויות בארץ ) או בחנויות פרטיות עם קוסמטיקה זולה , בדרך כלל הם נמצאים במבצע ומחירם בדרך כלל הוא 20-30 ש"ח.


לסיום - בשביל האוירה החורפית:
את הנר של הרמוניה לבית רכשתי אחרי צפייה ממושכת בסירטונים של גורואיות בחו"ל , ומה לעשות , ניהיה לי חשק!
הנר שבחרתי הוא בריח Cherry Blossom , דובדבן נעים נעים נעים שהופך את החדר לריחני ואת האוירה הקפואה של בחוץ לחמימה ונעימה בפנים :) מחירו 7 ש"ח לנר של 70 גרם.

אם תהיתן - אני לא משתמשת בשפתוני לחות יעודיים לשפתיים. אני מורחת קרם לחות על השפתיים לפני השינה , וקמה כמו חדשה. בלובלו רימונים (בגירסה הישנה!) אני אוהבת להשתמש רק בשביל הצבע המקסים שהוא נותן לשפתיים!

עד כאן הפוסט להיום , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן - באילו מוצרים אתן משתמשות כדי לשמור על עצמיכן מהיובש של החורף ?


10 תגובות:

  1. פוסט נהדר! נהנתי לקרוא :-)

    השבמחק
  2. עשית לי חשק להריח את הקוקו באטר הזה וגם הקרם לחות רימונים מאייהרב נשמע מסקרן..באמת חבל שלא ניתן לרכוש אותו שם יותר.
    איזה כיף נרות ריחניים ומחממי אוירה בבית בתקופה הקרה והסוערת הזו של השנה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נירות ריחניים זה בהחלט כיף אמיתי :]

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבלוג שלי הוא לא איזור פרסום חופשי של אף אחד.

      מחק
  4. תמיד תהיתי לגבי מוצרי H&B הם נמכרים במקומות זולים מאוד בזול..

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שגם אני בידיוק כמוך תהיתי לגביהם ... אני עדין בספק שזה באמת קשור איכשהו לים המלח , קיבלתי אותם במתנה מאמא של החבר שלי ואני מאוד מרוצה :) זה רק מראה שצריך לנסות ואז לשפוט ( בידיוק כמו ביוטיקייר וכו'.. )

      מחק
  5. אוי החמאה! נקראת ונראית מעולה.
    מכל המוצרים שהצגת, גם אני משתמשת בשמן המרוקאי לשיער. נותן לי מראה מעולה (כמוך, לא מקרבת לקרקפת)
    הנר אליי, תודה!

    השבמחק
  6. תודה על הפוסט !איפה מזמינים מוצרים של בודי שופ העולמי ברשת?

    השבמחק