יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

ברלין - קניות , תמונות ושטויות :)

זמן. אם היה לי רק עוד קצת מהמצרך הנדיר הזה הייתי מעדכנת יותר. נתחיל בעידכונים בסיסים - חזרתי מברלין! העיר המהממת והקפואה אבל לא מידי הזו מהממת , ויקרה -_-  אבל על זה נדבר בהמשך. הייתה לי חופשה נהדרת שבמהלכה פיספסתי 2 שיעורים מהסמסטר שהתחיל ( בהצלחה לכל הסטודנטיות בנינו ) אבל זה היה שווה את זה. באחד הבקרים קיבלתי סמס עם הציון לקורס הראשון שסיפרתי לכן עליו , והציון היה 93 ואני הייתי בשמיים! מאז הספקתי להתחדש בלפטופ חדש כי הישן שלי קרס , וזו הסיבה שלא היו הרבה פוסטים , זה הרבה פחות נוח במחשב הרגיל. ועכשיו חדל קשקשת - קניות  בברלין!

אז את רוב הטיול עשיתי ברובע המרכזי שבברלין , ושמו Mitte .
שם התחלקו המרכזים בהם יש איפור וטיפוח לשני חלקים עיקריים - גלריות וחנויות דרגסטור.
בגזרת הגלריות אפשר למצוא מתחמי ענק של 6-7 קומות , בעיצוב משגע ועם פריטים יוקרתיים .
כל קומה עוסקת בתחום אחר , הנעלה , הלבשה , טקסטיל , צעצועים (היה שם דובי פיצפון ב100 יורו! ) ועוד..
קומת הקרקע בכל הגלריות שייכת לעולם הביוטי והטיפוח.


ב - Gallery lafayette פגשתי בין שאנל , דיור , ועוד חברות יוקרה בסטנד המקסים של Benefit, בין המותגים היוקרתיים הבודדים שאפשר למצוא בברלין שלא ניתן להשיג בארץ, כי לצערי אין שם ספורה. הכל היה ניראה מאוד מפתה ,מסודר ונקי , ממש ממתקים. המחירים היו קצת פחות ידידותיים וסומק ב-32 יורו זה קצת יותר מידי בשביל התקציב שלי כרגע ( סטודנטית זוכרות? ) 



ב - Douglas מצאתי מוצרים מחברות דומות , ובקופה חיכו לי מגבונים להסרת איפור של Essence באריזת מיני מקסימה! כמובן שהגודל החמוד והאריזה הצבעונית קנו אותי , ונפרדתי משני יורו בעבור 2 חבילות המגבונים.



מהגלריות המפוארות קפצתי לרשת - dm , מן סופר פארם גדול ונעים , בלי דיילות מציקות , ועם סטנדים נקיים ומלאים כל טוב. בין החברות יכולתי למצוא שם את מייבלין , לוריאל ,אסנס , קטריס , מקס פקטור ועוד כמה חברות גרמניות עם מוצרים חמודים. בגזרת החברות הבינלאומיות המחירים נרשמו די דומים לארץ אך יקרים יותר כי בארץ יש לנו מבצעים. במוצרים של החברות הגרמניות יכולתי לבהות שעות. מבחר ענק , והמחירים נעים מ99 סנט עד בערך 10 יורו כשרובם לא עוברים את ה5 יורו לפריט.


רוב המוצרים לא ריגשו אותי ,לכן התמקדתי בדברים מיוחדים או פריטים שאין לי ואני צריכה.


ליפסטיינים - אין לי בכלל באוסף. התאפקתי המון עם הסטיינים של YSL רק כי אני לא מחבבת את הגלוסיות שיש בהם.
בחרתי בשלושה גוונים שימושיים - קורל , ורוד , ודובדבן :) שניים מהם של Catrice והנוסף - הקורלי עם הבאלם בקצה מחברה לא ברורה בשם R&L או משהו בסיגנון - חברה גרמנית.


באמצע הטיול האיילינר שלי החליט שהוא ממרר לי את החיים. רכשתי את האיילינר הנוזלי של Catrice  עם מברשת די שונה ממה שאני רגילה בדרך כלל. אם האריזה מוכרת לכן אתן לא טועות , יש פה דימיון לאיילינר הנוזלי של לוריאל.


מוצר אחרון שרכשתי בdm מסקרנות הוא צללית אבן - קרם , שילוב מרקמים מעניין וגוון משגע מבית P2, שווה לחכות לסווטצ'ים :)

בתחום הטיפוח נרכשו שני מוצרים מאותה סידרה , אני מודה אך ורק בגלל איך שהם  ניראים!
מדובר בדאודורנט ותרחיץ לגוף בעלי ניחוח נקי ונעים , שעלו פחות מ-2 יורו לפריט.


את מסע הקניות המשכתי בקניון Alexa- קניון גדול עם מגוון חנויות מעניינות , בתמונה תוכלו לראות אותו מגובה של כ-250 מטר , הגובה של מגדל הטלויזיה שמשם נעשתה התצפית על כל העיר :)


באלכסה נמצאת חברת האיפור האיטלקית - Kiko! 
אחרי שראיתי את המחירים בדרגסטורים הגעתי למסקנה שהמחירים בקיקו לא כל כך זולים , והחלטתי לקחת איתי רק מסקרה אחת , שהייתה במבצע  :) 



בחנות אקססוריז רנדומלית נמצא גם הסומק הזה , שממבט ראשון מאוד הזכיר לי את סומק הפי בוסטר של פזישנס פורמולה. מסווטצ' ראשוני התמלאתי בנצנצים , אבל אני מאמינה שעם השימוש הם ירדו והוא יהיה בר שימוש. המתוק הזה עלה רק יורו אחד!


בכניסה לסניף של דאגלס בקניון נפגשתי עם סטנד של NYX! כן כן ניקס בברלין , המוצרים שחיפשתי לא היו שם , אבל צלליות סמקים עפרונות ג'מבו היו גם היו , במחירים שערורייתים , כך שאיביי עדיף בהרבה יותר.




חנות אחרונה חביבה לקינוח היא The Body Shop , אוי הריחות והניחוחות! אני יכולה לומר בפה מלא שאני שונאת ריחות דומיננטים , מתוקים  , ואני לא מעוניינת להריח כמו עוגת וניל , אבל ישנם מוצרים עם ניחוח שוקולד משגע שממש כבשו את ליבי , מסוג המוצרים שבא לאכול.


אני שמחה ששרדתן עד לכאן  -  סקירות מלאות יגיעו בהמשך.
אני מקווה שנהנתן מהפוסט ואשמח לקרוא תגובות מכן :)

לסיום - התמונה המסכמת שלי מברלין היפייפה:


יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

סקירות , לקים ומה שבינהם :)

היי בנות :) את הפוסט הזה אני כותבת כרגע בפעם השניה , אחרי שהכל נמחק לי ועבדתי כמה שעות טובות לחינם..
בשבת בלילה אני טסה לשבוע בברלין , והחלטתי שאין מצב שאני עוזבת אתכן בלי פוסט , אז הינה לכן כמה סקירות של מוצרים מהתקופה האחרונה.

נתחיל במוצר שנסקר המון ברחבי הבלוגספירה , קיבל המון שבחים וכולם מדברים עליו , אז וגם לי יש מה לומר בנושא.
בניגוד לרוב הדעות ששמעתי על צלליות קולור טאטו של מייבילין , דעתי קצת שונה. למה? ( אולי כי לא קיבלתי אותן לסקירה? יכול להיות , אבל זה כבר דיון לפעם אחרת ) תמשיכו לקרוא.



נתחיל מהצללית שאכזבה אותי לגמריי , מדובר בצללית הלבנה בסדרה  -  Infinite White שמסתבר שהיא פשוט גרועה. היא לא רוויה מספיק , היא לא נמרחת באחידות , צריך לעבוד במס' שכבות כדי לקבל גוון שמזכיר לבן , וכשרוצים לטשטש חצי מהחומר נעלם. כבסיס לצלליות היא עושה עבודה טובה מבחינת עמידות והקפצת הפיגמנט , אבל יש מוצרי בסיס לבנים שההנחה שלהם הרבה יותר קלה ופשוטה.



הצללית שאני הכי מרוצה ממנה היא צללית אפורה מאטית , - Permanent Taupe  , בניגוד מוחלט לצללית הלבנה היא נמרחת בקלות , מיטשטשת מבלי להעלם , רוויה והבסיס המושלם לצללית סאטין טופ של מאק! אני חושבת שבגלל שהיא בגימור מאט היא כל כך מוצלחת וטובה מבחינת האיכות.


הצללית שעדיין לא החלטתי אם אני אוהבת או לא היא On and on Bronze , על פניו ניראה שהגוון באמת מקסים , היא נמרחת די טוב והיא מספיק רוויה בצבע , אבל הגוון שלה כנראה לא משתלב בצורה הרמונית עם גוון העור שלי. משהו שם לא מסתדר לי וגם כבסיס לצלליות אני פחות אוהבת אותה. זה מוזר כי זו הצללית שקיבלה הכי הרבה ביקורות טובות והתפעלות מהגוון.

סה"כ ניתן לומר שהצלליות קולור טאטו של מייבילין משתנות באיכותן אחת מן השניה ויש לבדוק אותן ע"י ניסוי וטעיה. לא כולן טובות , אבל אלו שכן בהחלט שוות את מחירן. את צלליות קולור טאטו ניתן למצוא ברשתות הפארמים בעבור 70 ש"ח לאחת. ( לפני מבצעי 1+1 , 40% וכו'.. )


מוצר נוסף שאני משתמשת בו לאחרונה הרבה הוא מסקרה מבית Almy , והיא Intense i Coloer , על פי החברה זוהי מסקרה שמטרתה היא הענקת נפח לריסים. נתחיל מזה שהמברשת עשויה מסיבי סיליקון , שמבחינתי הרבה יותר טובים טכנית מסיבים רגילים. היא בגודל סטנדרטי , עם סיבים במרווחים מדויקים שגורמים לה להפריד את הריסים  בצורה נהדרת. המסקרה הזו סיפקה לי את הצורך בהדגשת ריסים ליום יום מבחינת עיגול הפרדה ועיבוי , אך הרגשתי שבהחלט יש מקום לעיבוי נוסף. כנשניסיתי להוסיף שכבות על מנת ליצור עיבוי דרמטי יותר לעיתים נתקלתי בהידבקות של הריסים , מה שאומר שאי אפשר להתפרע בשכבות ( אם כי היו פעמים שכן העמסתי והמראה שהתקבל היה מופרד ומעובה בצורה שרציתי , אבל זה קרה רק פעמים בודדות ) . אני חושבת שהיא תתאים למי שמחפשת מסקרה יומיומית ולא שואפת למראה המניפה המושלמת. ניתן למצוא את המסקרה רק באיביי תמורת כ- 10$.


לאחרונה התחילה אצלי התמכרות נוספת , והפעם בתחום הלקים. מצאתי את עצמי מוצפת בתמונות גלוסיבוקס שבנות מעלות עם לקים בגוונים מיוחדים מבית ESSIE , מה שהזכיר לי שאני לא מסוג הבחורות שירכשו לק ב - 60 ש"ח.
החיפוש אחרי גוונים מסוימים עם הרצון לרכוש כאלה אבל גם במחיר הוגן הוביל אותי לרשת Wow , שם רכשתי את החבורה הבאה: 


מימין : רבלון SPRKLING , וואו - 393 עם רבלון מעליו  , וואו - 347 , וואו - 332.




393 - לק בגוון שחור קרמי , לא אל תשאגו לא חזרתי לימים של השחור והניטים מתקופת בית הספר , אלא חיפשתי בסיס יפה מספיק ללק גליטרי של רבלון שמגיע על בסיס שקוף. כפי שאתן יכולות לראות בתמונה למעלה התוצאה שמתקבלת משגעת! הלק נמרח בצורה חלקה , ומספיקה שכבה אחת כדי לקבל אטימות מלאה! העמידות לעומת זאת סטנדרטית מינוס.

347 - לק בגוון סגול לילך , מטאלי ושימרי. את הלק הזה רכשתי כי רציתי לנסות משהו שונה , חדש , עם גימור מעניין. הלק הזה סופר אטום , סופר רווי ובדומה ללק השחור נדרשת רק שכבה אחת כדי לקבל אטימות מלאה. קרמי ונמרח בקלות ובמהירות. ניראה לי מקסים בשביל האצבע המורדת, לא?

332 - לק בגוון ורדרד. לעומת שתי האחרים , הלק הזה פשוט גרוע. נדרשות 3 שכבות כדי לקבל אטימות חלקית , הוא משאיר סימני מריחה , הוא מתייבש לאט , והוא פשוט נוראי. אפילו כבסיס לפרנץ' אי אפשר להשתמש בו מרוב סימני המריחה שהמברשת הדקה משאירה. להתרחק להתרחק להתרחק!

את הלקים של WOW תוכלו לרכוש בסניפים של הרשת תמורת 8 ש"ח.

לקינוח , בגלל שאני מאוד בקטע של ציפורניים צבעוניות לאחרונה ( ומי שלא עוקבת אחרי המדבקות שאני מחליפה בקצב בפייסבוק מפסידה! ) החלטתי לרכוש ציפורנים ורודות מנוקדות בנקודות שחורות מהליין LOVE&BEAUTY של Forever 21. הן עמדו ליד הקופה וצעקו לי '' אנחנו עולות רק 7.90 , קחי אותנו! '' אז לקחתי. 


עד כאן הפוסט להפעם , הפוסט הבא יפורסם כשאחזור מברלין עם הרבה ממתקים חדשים !
מקווה שנהנתן מהפוסט ואשמח לקרוא תגובות והערות , אוהבת המון :)