יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

אסתי פסטי !

אסתי לאודר. הגברת שאני חייבת לה את חיי אודות המייקאפ עם הכיסוי המושלם בעולם.
דאבל וור הפך אותי לסקרנית אודות החברה , והחלטתי שזה הזמן להתנסות בעוד מוצרים.
למי שלא ידעה , אסתי לאודר ומאק מגיעות מאותו הקונצרן , המשמעות היא שהאיכות ברוב הפעמים מאוד דומה ,
ולעיתים המוצרים זהים אבל מגיעים באריזות שונות ומתומחרים בצורה שונה.






SUMPTUOUS Bold Volume Lifting Mascara 

כמי שכל המסקרות שלה התייבשו , הייתי סקרנית לנסות מסקרות חדשות.
 הראשונה מבניהם הייתה סמפצ'ס של אסתי לאודר , שבעקבות המחיר היקר שלה יחסית ( בערך 150 ש"ח בארץ לפני הנחות ) החלטתי להזמין את הגירסה המוקטנת שלה.

המברשת: למרות שזו גירסה מוקטנת, המברשת זהה בידיוק לגודל הרגיל של המסקרה. ניתן להבחין במברשת בצורת חרוט , שהולכת ונהיית דקה. עם צורה כזו ניתן בקלות להגיע לריסים הקטנים ביותר בלי יותר מידי לכלוך על העפעפים :) המברשת אוספת חומר בצורה טובה, כזו שלא מוציאה יותר מידי חומר אם כי עדין צריך לנקות את הקצה שלה לפני ההנחה. 

הפורמולה: פורמולה מושלמת. לא מיימית ולא יבשה , ולא מדביקה. בידיוק כמו שמסקרה צריכה להיות!

אז מה היא עושה בכלל? מעגלת , מפרידה , מאריכה ומעבה. רק חסר שהיא תעשה לי קפה ;-) , ועכשיו ברצינות , המסקרה הזו מעגלת ריסים בצורה מדהימה , עד כדי כך שאין לי רגשות אשם על זה שאני לא משתמשת קבועה במעגל ריסים. בעזרת המברשת הנהדרת והפורמולה הריסים מופרדים ולא נוצרת הידבקות מציקה.
העובי והאורך שמתקבלים מצויינים למראה יום יומי מודגש , בערב אפשר פשוט להוסיף עוד שכבה , שוב מבלי לפחד שהכל יהפוך לעיסה דביקה ולריסים שהם מחושי מקקים .

את הגודל המוקטן אפשר למצוא באיביי תמורת 7.5$.






Pure color Lipstick - Coral Fantasy

לא מעט זמן אני מחפשת אותו , השפתון הורוד  הזה , עם הקריצה לקורליות.
Coral Fantasy של אסתי לאודר הוא התשובה בשבילי.

השפתון מתהדר באריזה יוקרתית למדי , זהובה עם הלוגו המפורסם של אסתי , יש יותר קלאסי מזה?
מעבר לזה שכייף להוציא אותו מהתיק , הצבע שלו כבש אותי לגמריי. אני לא חושבת שנתקלתי אי פעם בשפתון כל כך יפה , עם גוון כל כך מיוחד , קורלי בהיר אמיתי.

השפתון במרקם קרמי קטיפתי , נעים למריחה , לא מייבש ודוהה באחידות מהשפתיים.
הגימור שלו מעט לחותי, אך זה לא דבר שמונע ממנו להישאר עמיד למדי.
ללא אוכל ושתיה נרשמה עמידות של כ-חמש שעות ועם אוכל ושתיה אחרי שעתיים נשאר רק סטיין עדין ממנו.

אני חושבת שהשפתון יתאים בעיקר לבהירות , כי הוא מעט ניאוני כשמניחים אותו במס' שכבות.
את השפתון ניתן למצוא ברשתות הפארם תמורת 150 ש"ח , אני רכשתי במבצע 50% הנחה ב75 ש"ח.


מימין אטום - משמאל מטושטש

יום שישי, 24 באוגוסט 2012

פינה חדשה בבלוג: איי אח אווה איה ואווץ'!

תגידו שלום לפינה החדשה בבלוג - איי אח אווה איה ואווץ'! מדובר על סדרת פוסטים שתתמקד בטעויות מכאיבות ( לפחות לעיניים ) שניתן לראות בשפע ברחבי הארץ , בכל פוסט תקראו על חמש כאלה - ויחד איתן תקבלו טיפ קטן על איך להימנע מלהראות ככה בעצמכן. הפעם נתחיל מהבסיס - מייקאפ.


איי! - יותר מידי מייקאפ. משום מה רובינו מדמיינות את איזור הפנים שלנו כגרוע הרבה יותר ממה שהוא במציאות. זה שיש לך חצ'קון חדש ליד הסנטר לא אומר שלהעמיס שכבות של מייקאפ על כל הפנים יעזור. להפך , זה ניראה קייקי ומגעיל , כאילו הנחת מסכה על הפנים או לחלופין שפכטל.

איך להמנע מזה? קונסילר. הסתפקי בשכבה דקה של מייקאפ רק כדי לאחד את גוון העור , והניחי קונסילר נקודתית במקומות שצריכים כיסוי נוסף כמו חצ'קון , צלקת , נק' פיגמנטציה וכו'. כך מקבלים מראה ללא פגמים אבל עדין טבעי.


אח! - מייקאפ בגוון בהיר \ כהה מידי - בין אם את חושבת שאת כהה מידי ורוצה להבהיר את גוון עורך או בין אם את לבנבנה ורוצה לקבל מראה שזוף - מייקאפ הוא לא הדרך! להפך , כשאת שמה מייקאפ שהוא בהיר יותר מגוון עורך - את ניראת כמו רוח רפאים - או חיוורת מידי ואז חושבים שאת חולה. שמת כהה מידי? זה פשוט ניראה מזויף ורע. רע מאוד!

איך להמנע מזה? לא להקשיב לדיילות. סתם. פשוט להניח את הגוון שמתאים לך, איך תמצאי אותו? כשאת מנסה את המייקאפ בחנות הניחי אותו באיזור קו הלסת וודאי כי יש התאמה בין הגוון שלו לגוון העור באיזור המחשוף. את עלולה לחשוב שהוא כהה מידי כשתניחי אותו על הפנים , אבל חשוב לזכור שהפנים שלנו תמיד יהיו בגוון בהיר יותר משאר הגוף , כי זה האיזור המוגן ביותר שלנו ( ואם לא - מיד קרם הגנה!! )


אווה! - מייקאפ לא מטושטש באיזור קו הלסת - מזכיר קצת את הטעות הראשונה , רק שכאן הגוון מתאים והכמות סבירה , אבל זה לא מטושטש כמו שצריך. מה זאת אומרת ? שאם מסתכלים באיזור שבו הצוואר מתחבר עם הפנים רואים קו ששם סיימת להניח את המייקאפ, כי מן הסתם העור עם המייקאפ ניראה אחרת מעור ללא שום איפור.

איך להמנע מזה? שיטת הניקוד.  בעזרת האצבע שמים 5 נקודות של מייקאפ. על כל לחי (כמה סנטימטרים מהאף ) במצח בסנטר ובאף. המטרה היא לשים את המייקאפ ממרכז הפנים ולטשטש אותו החוצה , כך שיוצא מצב שאין הרבה חומר באיזור הלסת.


איה! - מייקאפ עם תת גוון הפוך. כשאת צהובה עם מייקאפ ורוד \ כשאת ורודה עם מייקאפ צהוב. זה ניראה מוזר.
אני יודעת שלא כולן מודעות בכלל לחלוקה לתתי גוונים , אבל בשביל זה אני פה. 

איך להמנע מזה? תתחילי מלגלות את תת הגוון שלך. צהוב \ ורוד. אם את לא מצליחה להבחין בדקי את צבע הורידים שלך. ורידים כחולים לורוד ורידים ירוקים לצהוב. לאחר מכך חפשי מייקאפ עם תת גוון התואם לעורך. בדרך כלל תת גוון קר ( ורוד ) יסומן באות C , ותת גוון חם יסומן באות W. יש גם N למייקאפים עם תת גוון ניטרלי. במאק C - חם W - קר.


אווץ'! - מייקאפ שנכנס לנקבוביות. למי מאיתנו שהתברכו בנקבוביות פנים פעורות ( רובינו ) מוכרת התופעה. המייקאפ מדהים והכל , אבל הוא פשוט נכנס אל תוך החורים הקטנטנים והמעצבנים שיש לנו בפנים וניראה אחרת לגמריי.

איך להמנע מזה? פריימר. רצוי סיליקוני , שימלא את הנקבוביות ויצור משטח חלק עליו נוכל להניח את המייקאפ בנחת , מבלי לחשוש לרגע שניראה כמו בתמונה המלווה סיוטים בלילה .


עד כאן הפינה שלנו להיום , מקווה שנהנתן ושהחכמתן מעט :)
ספרו לי , מהן טעויות האיפור שאתן רואות ברחוב ולא יכולות לסבול?


יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

Naked Palette - Part 1

הרכישה האחרונה והמוצלחת שלי הייתה לא אחרת מפלטת הנייקד המפורסמת של אורבן דיקיי. כן כן , אני שמכורה לאיפור רכשתי אותה רק לאחרונה , וזאת בעקבות מבצע מפתה במיוחד שגרם לי לא לישון בלילה!


 את הפלטה רכשתי אונליין מ -  lookfantastic.com  , ביום שהיה 30% הנחה על כל הפריטים באתר , כך שהיא עלתה לי סה"כ 150 ש"ח. הפלטה מורכבת מ- 12 צלליות ניטרליות בשילוב עם צבעים כהים יותר אך לבישים לחלוטין, הצלליות סופר פיגמנטיות , רכות כמו חמאה ומהממות ביופיין!


שמתי לב שאני לא היחידה שנהנתה מהמבצע ולכן חשבתי ליצור מראות איפור שונים כדי לתת לכן השראה לשימוש עם הפלטה המקסימה הזו. המראה הראשון הוא מראה יום יומי , פשוט וקליל. במראה הזה השתמשתי בצלליות :


 Toasted - חום - ורדרד , על כל שטח העפעף.
Hustle - חום - סגלגל , בשליש החיצוני של העפעף , בקו הריסים התחתון ובקפל.
Virgin - בז' בהיר מאוד , פנינתי - בזוית הפנימית ובעצם הגבה.

ככה זה נראה :



במראה הנ"ל עבדתי עם מברשת הנחה סקאלפצ'ר של איל מקיאג' ומברשת טשטוש 286 של Mac .

את הפנים השלמתי באמצעות סומק בלאשבייבי של מאק ושפתון ורדרד :)

* D u p e   L i s t *

מי שאהבה את המראה אבל אין ברשותה את הפלטה מוזמנת להציץ ברשימה הזו וליצור את אותו מראה בידיוק עם צלליות של מאק שזהות לצלליות שנמצאות בפלטת נייקד.

N a k e d   -    M a c


V i r g i n  - S h r o o m
S i n - N a k e d  L u n c h
N a k e d  -  K i d
S i d e c a r e  -  S t y l e  S n o b
B u c k  -  C o r k
H u l f  B a k e d  -  W o o d  W i n k e d
S m o g  -  T e m p t i n g
 D a r k h o r s e  -  M a g n e t i c  F i e l d s
 T o a s t e d   -  S a b l e 
H u s t l e  -  S m u t
C r e e p  -  B l a c k  T i e d
G u n m e t l  -  K n i g h t  D i v i n e

עד כאן להיום ,
אני מקווה שקיבלתן השראה ואשמח לשמוע אילו מראות איפור נוספים הייתן רוצות לראות עם הפלטה זאת?

יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

MAC 286 Brush Review.

כן , קשה לי להאמין  , אבל עשיתי את זה. רכשתי את המברשת הראשונה שלי ממאק , ואני כאן כדי לספר לכן עליה.
אז כמובן שהכל התחיל כשהלכתי לחפש שמלה לאירוע , ולא מצאתי בשום חנות ( בואו נוסיף לזה את העליה ההיסטרית שלי במשקל לאחרונה שלא תרמה לכל העניין ) , אז כמובן שהלכתי לחנות האהובה עליי בכל הקניון , כדי להתנחם לי קצת.

בגזרת האיפור לא נרשם שום חידוש , ואני כבר שבעה מהמוצרים שיש לי ונהנת מכולם , לכן באופן אוטומטי פניתי אל מדפי המברשות שקרצו לי יותר מידי פעמים החודש והחלטתי שזהו זה , הגיע הזמן לקנות מברשת טישטושים איכותית ומקצועית מספיק , כדי לקבל תוצאות טובות יותר. שמעתי לא פעם ולא פעמיים שהתוצאה תלויה גם בכלים בהם משתמשים. בהמלצת מאפר שמח ועליז , הנחתי ידיי על מברשת 286 שיצאה כחלק מקולקציית Heavenly Creature , אם היא נשמעת לכן מוכרת אתן לא טועות , ראיתן אותה כבר בקולקציה הנטרלית ובקולקצית הקרח שיצאו בעבר , וכיום היא כבר חלק מהליין הקבוע במאק.



אז מי את מברשת 286? מדובר במברשת טשטושים דואו פייברית (חצי שיער סינתטי חצי שיער אמיתי) סופר רכה בעלת קצה מחודד , יש לא מעט האומרים כי המברשת הזו היא דיופ למברשת 224 הפופולרית.
286 מיועדת בעיקר להקלה בעבודה עם צלליות מינרליות , אבל לא רק. לא מעט בנות משתמשות בה גם להנחת קונסילר וצלליות קרמיות , אני אישית משתמשת בה כמברשת טישטושים.

יתרונות:
בעקבות צורתה המחודדת , המברשת הזו מאפשרת הנחת צלליות בקפל וטישטושן במהירות תוך כדי שמירה על דיוק ושליטה מירבית , הודות לעובדה שהיא די דחוסה. בנוסף , השיער הדו פייברי שולט בכמות החומר שנאספת , כך שלא נוצר מצב בו העמסנו יותר מידי חומר על המברשת. פלוס אחרון הוא הגודל שלה. מדובר על גודל ביניים , מן הכלאה בין מברשת 226 למברשת 222 , כך שהיא לא גדולה מידי ולא קטנה מידי. מושלמת.


חסרונות:
המחיר. את המברשת תוכלו לרכוש בסניפי מאק תמורת 174 ש"ח. (אווץ'! )

שטיפה וניקיון: מאוד נוחה לתיחזוק , מתנקה מהר עם מנקה המברשות , ומתנקה מהר בשטיפה עם סבון. להפתעתי נרשמה נשירה ראשונית של 2 שיערות , אבל מאז לא נשרה שום שיערה נוספת.

הצצה קטנה לעבודה המעולה שהמברשת הזו עושה בשילוב הצצה לפוסט שמתבשל לו :



לסיכום: אם חשבתי בעבר שהוצאת כסף על מברשת מקצועית הוא בזבוז כסף , ושהסתפקות בביוטיקייר זה בסדר גמור , צדקתי חלקית. אפשר להסתדר עם מברשות טשטוש זולות יותר , אבל התוצאה לא תיהיה מושלמת וקלה כמו עבודה עם מברשת מקצועית. אני חושבת שמברשת טשטוש חשובה מאוד , כי בניגוד למברשת הנחת צלליות \ סומק \ פודרה , מברשת טשטוש צריכה להיות מדוייקת וטובה מספיק כדי ליצור טשטוש כראוי (אין גרוע ממראה של צלליות לא מטושטשות היטב).
בנוסף, רכישת מברשת מקצועית היא השקעה לטווח ארוך ששווה כל שקל. מקווה להרחיב את האוסף עם הזמן ( ובו זמנית להרחיב את החיובים בכרטיס אשראי ) ומקווה שנהנתן ,  בנימה אופטימית זו נסיים את הפוסט - שבוע טוב לכולן!

יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

איפור היום - Heavenly turquoise.

מבלי ששמתי לב , עברו להם חודשיים מאז שהעלתי בפעם האחרונה פוסט של איפור היום. אז כדי לכפר על הזמן הזה שעבר , החלטתי לשתף אתכן באיפור קצת שונה ומתפרע משאר הפעמים. החלטתי שלקיץ לא נשאר עוד הרבה זמן ( וטוב שכך! ) שזה אומר שעכשיו זה הזמן המתאים להתפרע עם הצבעים והצלליות. מידי פעם אני עושה שילובים קיצוניים ( כמו סגול עם ירוק ) , אך הפעם החלטתי ללכת על צבע לא כל כך שיגרתי ולשחק איתו , מה שייצא אני מרוצה.


הצבע שנבחר הוא תכלת! אני לא אוהבת תכלת באיפור בדרך כלל. זה תמיד מזכיר לי את הימים שהייתי בת 10 ומשחקת עם צלליות , ואז הייתי תמיד הולכת או לצללית תכולה או לצללית ורודה. ומאז נשארו להם הסיוטים של הלייצן ההוא..
אבל החלטתי שאני מתגברת על הפחד - ועושה את המראה הזה.

אז את איפור העיניים התחלתי משימוש בצללית תכולה עם נטיה לירקרקות בתוכה על כל שטח העפעף בטפיחות , על מנת לקבל את הגוון הכי רווי שאפשר. לאחר מכך בחרתי בצללית ירוקה , והנחתי אותה על הקפל תוך כדי טשטוש כלפי מעלה.
המראה יכול להתקבל מאוד חיוור לכן מאוד חשוב לתחום את העין בגוון כהה ( אני הוספתי אייליינר שחור ) ומסקרה.

   

                                                                                                                                                                  
את שאר הפנים החלטתי כמובן להשאיר די ניטרלים , על הלחיים הנחתי את בלאשבייבי של מאק עם עירבוב של הברונזר מאט ברונז וMSF רד הד גם הם של מאק.


בשפתיים השתמשתי בשפתון ששכחתי ממנו ונרתעתי ממנו לא מעט זמן. מדובר בשפתון של GOSH , בגוון  Burgundy , את השפתון הזה קיבלתי מתנה ברכישה הראשונה שלי מסטרוברי. אפשר להבחין בגוון בורדו מאוד חזק , לא משהו שהייתי לובשת על השפתיים שלי אי פעם. את יופיו גיליתי בטכניקה האישית שלי עם שפתונים. הנחה של החומר במרכז השפה התחתונה , ומריחה של הכמות הזו על כל שטח השפה התחתונה . לאחר מכן אני מעבירה את הגוון שהתקבל לשפה העליונה עם התנועה המוכרת של הדודות של כולנו. כשהוא לא רווי לחלוטין הגוון שמתקבל הוא ורוד טבעי ומקסים.


למעלה רווי , למטה מטושטש
ועכשיו די לדיבורים - הינה המראה הסופי:






אני מקווה שנהנתן וקיבלתן השראה להתפרע גם אתן - כי אם לא היום אז מתי?!

יום שבת, 4 באוגוסט 2012

Wish List - רק עד שהראלה ממפעל הפיס תתקשר.

אז כפי ששמתן לב , העיצוב קצת השתנה כי קיבלתי מס' תגובות שקצת קשה לקרוא אותיות ורודות על רקע שחור. כן אני יודעת שהעיצוב הזה לא טוב יותר בהרבה , אבל אני חולת ורוד והבלוג הזה הוא שלי. למי שזה עדין מציק יש את האיקס הזה למעלה. ועכשיו לענייננו!

לכל אחת מאיתנו יש איזשהי רשימה של מוצרים שהלוואי והפקיד בנק היה מפסיק להתקשר ובמקומו הייתה מתקשרת הראלה ממפעל הפיס.. אבל מה לעשות , לא כאלה החיים.. אבל לפחות לחלום זה בחינם :) אז הינה ה - Wish List שלי!
חלקם נבחרו בעקבות שמועות , רובם נבחרו בעקבות המראה החיצוני , אני מודה באשמה.



מייקאפ 123 של בורז'ואה - שומעת עליו אינספור מחמאות ברחבי הבלוגספירה , חושדת שהקולורסטיי משנה שעברה כבר מקולקל והדאבל וור כבר קצת בהיר לי... אני צריכה לתרץ עוד ? ;)



מסקרה לאשבלאסט של קאבר גירל - באמת שכל המסקרות שלי התייבשו! 


ליפסטיק של איב סן לורן - תסתכלו איך הוא ניראה! מה יותר כייף מלהוציא דבר כזה מהתיק ? חוץ מזה שיש עכשיו 50% הנחה באפריל על הליפסטיקים.. אז אני אומרת למה לא?



סומק Happy Booster של פזישנס פורמולה - הוא כזה לבבי וורוד ..


סומק Orgasm של נארס - כי התחלתי לאהוב סמקים שימרים , וכי עוד אין לי אף מוצר של נארס.


 שפתון MOXIE של מאק - זה לא סתם שפתון , מדובר בשפתון שיוצא עכשיו במהדורה מוגבלת בקולקצית By Request שהיא בעצם קולקציה שמורכבת מבחירות של לקוחות , מאק שאלו אילו מוצרים ממהדורות מוגבלות היינו רוצים לראות שוב , והשפתון הזה הוא חלק משלושת השפתונים שנבחרו. הגוון הורוד המושלם הזה כל כך קורץ לי!



קונסילר של מאק מסדרת Pro Longwear - שמעתי עליו הרבה ואפילו כמעט רכשתי. מה שעצר אותי הוא הקונסילר של וואו שתמורת 13 ש"ח עושה עבודה מעולה , אז קצת חבל על הכסף , אבל עדיין בא לי.


רבלון just bitten kissable balm stain - תיראו את האריזה השמנמנה הזו , ממש צ'אביסטיקס עממים!

Benetint של בנפיט - מוצר הדגל של החברה , בלי שום מרקם , רק צבע מקסים שכזה. רוצה!


ואחרונה חביבה היא פלטת Natural Eye של טו פייסד - אני לא צריכה אותה כי הזמנתי את הנייקד של אורבן דיקיי , מי שעוקבת אחריי בפייסבוק יודעת שהדואר החמוד איבד לי אותה וכרגע אין להם מושג איפה החבילה. אז למקרה והיא לא תגיע בשלום , אני חומדת את הפלטה היפייפיה הזו.


עד כאן הרשימה שלי ( יש עוד המון מוצרים , אבל אלא הבולטים מבניהם ) , מה המוצר שהכי מתחשק לכן לרכוש כרגע?