יום חמישי, 29 במרץ 2012

March Favorites!

חודש מרץ מסתיים ואפריל כבר בפתח עם ניחוח אביבי ,זה הזמן לשתף אתכן במוצרים שעשו לי את החודש :)


סומק מספר 6 של ג'ייד 
מדובר בסומק קורלי - אפרסקי , יש בו נצנצים אך על הפנים הוא מתקבל די מאט.
 הגוון שלו כל כך מאיר את הפנים ומוסיף להן חיוניות ששווה לדחוק לפינה את הבלאשבייבי האהוב של מאק.
 אני מניחה אותו עם קבוקית דחוסה של ביוטיקייר שתוך כדי הנחה גם מטשטשת אותו היטב , והוא ניראה פשוט נהדר! המוצר לא נוסה על בעליי חיים וניתן למצוא אותו במבצעי 1+1 או 40% בסופר פארם.



BB Cream - Missha בגוון 21
נתן לי את הכיסוי הנכון בזמן הנכון , קליל מאוד אך עם זאת עושה את העבודה , מאחד את גוון העור ומכסה פגמים קלים , וכל זה עם תחושה של להיות עם ולהרגיש לגמריי בלי. אפשר לקרוא עליו בהרחבה כאן. 8.10$ באיביי.


Nivea volume Nanodefinition Mascara
 מדובר במוצר שסקרתי בעבר והייתי מזועזעת מכמה היא גרועה , אבל(!) מאז הסקירה היא הספיקה להפוך לסמיכה יותר מבלי לשנות את הריח , כך שמבחינתי היא עדיין בתוקף. אני מניחה 2 שכבות ממנה ומקבלת אינספור מחמאות על הריסים (עד כדי כך שמוכרת במאק שאלה אותי אם הדבקתי ריסים ושזה ניראה מאוד טוב). אני לא ארכוש את המסקרה הזו שוב בעתיד בגלל הסיפור האנטי ישראלי שקרה עם ניוואה - אבל מה שניתן ללמוד מכאן הוא שכדאי לתת לכל מסקרה הזדמנות שנייה.


 VANITAS של Versace 
מדובר בבושם נשי , עם ניחוח אלגנטי קלאסי ורומנטי שאני מאוד אוהבת ומתחברת אליו. שמתי לב שכל החודש נצמדתי רק אליו למרות שהוא איתי כבר תקופה וקיבלתי עליו המון מחמאות , חלק מהבנות זכו וקיבלו אותו בגלוסיבוקס ויוכלו להעיד על הריח המדהים שלו , מומלץ לליידיז מבינינו. מחירו הרגיל הוא בין 529 ל50 מ"ל עד 699 ל100 מ"ל. ממליצה לרכוש בכל פרפריום או במבצעים שווים בפארמים.


מסכת הזנה ארגן מרוקאי מבית Style  
 מדובר במסכה רנדומלית שנרכשה בסופר פארם בגלל שהייתה במחיר מבצע של 15 ש"ח אז החלטתי לקחת אותה הביתה ולנסות . כשיצאתי מהאמבטיה והשיער התייבש קיבלתי שיער רך , ריחני , והחלק הכי טוב - עם ברק! שהרי השיער שלי די הרוס מכל המחליקים \ צבעים \ חימצונים שעשיתי בשנים האחרונות.. המסיכה מיועדת לכל סוגי השיער ובהחלט שווה את המחיר. 


עד כאן המוצרים שעשו לי את החודש , מה איתכן? אילו מוצרים אהבתן במיוחד החודש? שתפו אותי!

יום שני, 26 במרץ 2012

MISSHA - B.B CREAM

לאחרונה מסתובבות ברשת אינספור סקירות על BB קרם החדש של גרנייה שהגיע ארצה.
 מודה , התעורר בי החשק לנסות BB קרם עוד מאז שמרינה מ- יש יופי בכולנו כתבה עליו  , אבל לאור הדעות השנויות במחלוקת על הBB של גרנייה החלטתי לנסות את המקור , רצתי לאיביי והזמנתי את BB קרם המפורסם של Missha (חברה קוריאנית שהביבי קרם שלה הוא מהפופולריים בעולם) . אז מה זה הקרם הזה?


 מדובר בעצם בקרם עם מקדם הגנה (SPF 42 ) שמשלב לחות עם צבע , שתפקידו לאחד את גוון העור , להבהירו , לצמצם נקבוביות , לטפל בפגמי עור ואקנה ואף להפחית קמטים וזה מה שהופך אותו בעצם לקרם מטפח. אפשר להשתמש בו כפריימר לפני הנחת המייקאפ או כבסיס קליל בפני עצמו. הקרם מאוד פופולרי ברשת , וזכה לסקירות מגוונות , חלק מאוד אהבו , חלק מאוד לא , אני פה כדי לספר לכן איך התרשמתי ממנו :)


נתחיל מהריח. כשמוציאים את החומר מהשפופרת יוצא אל האויר ניחוח של מקדם הגנה , שכן הקרם מכיל SPF 42 ולכן הניחוח שלו הוא בהתאם. כאשר מניחים את הקרם על הפנים הריח עובר אחרי מספר שניות ונעלם לו. הSPF שלו מתאים לשמש הישראלית שלנו ומותיר אותי רגועה שהפנים שלי מוגנות מכל מיני קרניים לא ידידותיות.

 הקרם של מישה מגיע בגוונים , בחרתי מבניהם את , מספר 21 שמוגדר Light Beige.
הוא מגיע במרקם קרמי די סמיך ויוצר כיסוי בינוני קל שניתן לבנות באיזורים שדורשים כיסוי גבוה יותר.
מספר 21 בעל תת גוון ורוד , והרי אני צהובה ,  לכן היה לי מעט בהיר אבל לא משהו שאי אפשר לתקן.
את הקרם הנחתי על הפנים (ללא קרם לחות , שהרי הוא אמר לספק אותה)  בדיוק כמו שאני מניחה מייקאפ ביום - יום  , בעזרת האצבעות. הנחתי מספר נקודות על הפנים וטשטשתי אותן בתנועות סיבוביות. באיזורים עם פגמי עור בולטים יותר הנחתי שכבה נוספת וטשטשתי . בניגוד לתגובות שהתקבלו על הBB קרם של גרנייה על פנים מאוד מבריקות שחייבות פידור , הBB של מישה מתקבע מעט והגימור שלו הוא סוג של סמי מאט,  זאת אומרת מראה טבעי אבל לא בוהק מידי. הקרם הצליח להסתיר את האדמומיות הקלה שלי , ולאחד את גוון העור בצורה יפה. הכיסוי שקיבלתי היה בינוני - קל , אך בהחלט מספק . ניתן היה לראות שהפנים שלי בהירות יותר אך יחד עם זאת מוארות ובריאות.
 הוספתי את פודרת הקיץ שלי כדי לא להראות מסכתית ולהתאים את גוון הפנים לצוואר.
 אני חייבת לציין שחווית ההנחה הייתה כל כך קלילה , לא הייתי צריכה לפחד מיבוש מהיר או סימני מריחה (דאבל וור אני מדברת עליך) והטשטוש היה מאוד קל ומהיר.

 



עד כאן הכל טוב יפה ונהדר , מה בקשר לעמידות?
בגלל שהזמנתי '' על עיוור ''והגוון מעט בהיר וורוד לי , לא יכולתי שלא לאזן אותו ונאלצתי לפדר קלות .
יצאתי ליום עבודה קצר (אני ממלצרת וזזה המון , אז גם מאוד חם לי , זאת אומרת שלקרם יש גם תנאים קשים)  וכשחזרתי הביתה , 5 שעות אחרי שהנחתי אותו הבחנתי שהעור מבריק מעט אבל לא משהו קריטי, אפילו די חיבבתי את איך שהוא נראה , 'קורן עם גימור חי '. כעבור 8 שעות הקרם התחיל להראות סימני העלמות בעיקר באף והסנטר , אבל הוא עדין שומר על כיסוי יפה באזור הלחיים ולא נוספו עוד הברקות. אפשר לסכם את העמידות שלו כמו כל מייקאפ רגיל מהסוג הלא עמיד , שאחרי מספר שעות מתחיל לדעוך באזורים השומניים בפנים. 

ככה זה נראה כסיימתי להתאפר - אוהבת שהוא לא מכסה את הנמשים באף לא אוהבת שהוא לא מכסה את ה'חברים' שהצטרפו אליי לכבוד השבוע ההורמונלי בחודש.


ואחרי 5 שעות (חידשתי רק את השפתון ) :


לסיכום - בשביל קרם BB הוא עולה עבודה מעולה לדעתי. הוא קליל , עמיד (יחסית) , יש בו מקדם הגנה גבוה , מאחד את גוון הפנים , מאיר ומטפח. תוכלו למצוא אותו בגדלים שונים ברשת , אני הזמנת אותו מאיביי בגודל 20 מ"ל תמורת 8.10$ כולל משלוח. ** עידכון נוסף - לצערי הרב מאוד הקרם גרם להופעת פצעונים אחרי תקופה קצרה , לכן הייתי ממליצה להזמין קודם את הגודל המוקטן ולנסות.. **

מה איתכן? ניסיתן קרם BB ?
 אהבתן? התאכזבתן?


*רציתי לעדכן אתכן שמעכשיו אפשר למצוא את הבלוג גם בפייסבוק - לחצו כאן! *

יום שישי, 23 במרץ 2012

צללית שפרי עמידותך!


איך? באמצעות בסיס שמתאים להנחה על העפעפיים או בשמו המוכר - פריימר.
תפקידו של הבסיס הוא ליצור משטח אחיד וחלק לצללית וכן לשפר את עמידותה ולהרוות את גוונה.
בשוק קיימים המון סוגים שונים , במחירים שונים ומגוונים שהפופולרים מבניהם הם של אורבן דיקיי וטו פייסד שנסקרו בבלוגספירה כבר יותר מידי ולכן היום אני אסקור בשבילכן בסיסים קצת אחרים כדי שיהיו לכן עוד אופציות למקרה שתרצו להתנסות במשהו חדש :) 



הפריימר הראשון מבין השלושה אותו אני אסקור הוא הפיינט של מאק בגוון Bare Canvas שהוא בעצם הגוון הכי ניטרלי וטבעי שמוצע מתוך מבחר הגוונים השונים , ואותו רכשתי ראשון אחרי שהתחלתי להשתמש בצלליות. הגוון הניטרלי שבחרתי היה כי קודם כל הייתה חשובה לי העמידות של הצלליות , פחות מהדגשת הפיגמנט של הצללית, וגם כי עוד לא היה לי מספיק ידע ואומץ לבסיסים צבעוניים יותר. את הפיינט אני מוציאה מהשפופרת ע"י לחיצה קטנה לכרית האצבע ומשם מורחת אותו על העפעף לכיוון עצם הגבה. את מבחן העמידות הפיינט עבר בגבורה , הצלליות לא זזו ממקומן עד שהחלטתי להוריד אותן. הפיינט איחד מעט את צבע העפעף וקצת הבהיר את האיזור. חשוב לשים לב לכמות בה משתמשים , שמתי לב שכשאשר השתמשתי בכמות גדולה מידי המראה שנוצר היה קייקי מעט כי הגימור של הפיינט די פודרתי . מחירו של הפיינט בחנויות מאק הוא 101 שקלים. למאק יש גם פיינט פוט - חומר שבתפקידו מאוד דומה לפיינט אך מגיע בצנצנת ומתפקד גם כצללית קרמית, לא יצא לי לנסות אותו אך לפי הביקורות ברשת הפיינט עמיד יותר ממנו , לשיקוליהן של בעלות עפעף שומני במיוחד.



הפריימר הבא אותו אסקור הוא פריימר שאותו לא ניתן לרכוש בארץ , אלא ברשת. אני ספציפית רכשתי אותו מאיביי. מדובר על הפריימר של חברת ELF. הפריימר מוצע גם בגירסה המינרלית, אך הגירסה אותו אני רכשתי היא הרגילה. הפריימר מגיע במיכל המזכיר גלוס , וכך גם האפליקטור שלו , ספוגי. אני חייבת לציין שהפריימר הזה הוא הפריימר בו אני משתמשת הכי הרבה , כי הוא כלכך פשוט לתפעול. הכמות שיוצאת על האפליקטור מדודה ,אני מניחה באמצעותו את החומר  על העפעף ומטשטשת עם האצבע לכיוון עצם הגבה. הפריימר בעל תת גוון ורדרד אך זה לא משהו שבולט על העפעף. בדומה לפיינט של מאק גם הגימור שלו הוא פודרתי. העמידות של הצלליות על הפריימר הזה מאוד מרשימה , ולא נרשמו שום הצטברויות בקפל או דהייה שלהן לאורך יום שלם בחוץ (כ-12 שעות) . אני ממליצה על הפריימר הזה לכל מי שעדין בהתחלה בעניין הצלליות או למי שמעדיפה לחסוך בהוצאות. מחירו של הפריימר הוא כ-5$ באיביי.



הפריימר האחרון להיום הוא בסיס לצלליות של חברת NYX. גם את מוצרי ניקס לא ניתן להשיג בארץ , וניתן להזמין אותם באיביי או באתרים מקוונים אחרים. הבסיס מגיע בגוון לבן פנינה או Skin Tone שבו אני בחרתי. מדובר בגוון התואם לשמו - בגוון העור. בדומה לפיינט פוטים של מאק הפריימר הזה מגיע בצצנת קטנה , המשמעות היא שיש שתי צורות בהן ניתן לעבוד איתו - אסיפת חומר באמצעות מברשת המיועדת למוצרים קרמים , או באמצעות האצבע , שזו האפשרות הנוחה יותר אך הפחות סטרילית. הפריימר הזה הוא צהוב יותר וכהה יותר משתי הפריימרים הקודמים מה שמאחד את גוון העפעף בצורה מעולה ומסתיר כל אדמומיות כלשהי. בדומה לשתי הפריימרים הקודמים - גם הוא מתקבע מעצמו בגימור פודרתי , מצאתי שקצת קשה לי לטשטש אותו על העפעף אבל עם הצלליות לא נתקלתי בבעית טשטוש.אני חושבת שעל בסיס קצת לח ולא על עפעף יבש הוא ימרח טוב יותר. במבחן העמידות של 12 שעות נרשמה דהייה קלה של הצלליות , הן לא נעלמו או הצטברו בקפל , אבל הן לא ניראות כאילו הרגע הנחתי אותן. בסה"כ בסיס לצלליות שנותן תמורה טובה למחיר ועושה את העבודה , אהבתי מאוד את הגוון שלו ואת האחידות שהוא נותן לעפעף וכן את המרקם הקרמי. עוד דבר שמייחד אותו הוא ניחוח פרשי התואם לשמפו הירוק של הוואי! ניתן למצוא אותו באיביי תמורת 9$. 



הינה סווטצ'ים של השלושה על מנת שתוכלו להתרשם מהאטימות הגימור והגוון שלהם.
מימין לשמאל: פיינט של מאק , בסיס של ניקס ופריימר של אלף.
שימו לב כמה הן שונים מבחינת הטונים ותתי הגוון.


אם מצאתן שאין לכן חשק לרכוש פריימר לעצמכן , ניתן להשתמש גם בעפרונות עיניים כבסיס וכך גם אפשר לגוון מבחינת צבעים. יש להניח אותם על כל העפעף ולטשטש היטב עם מברשת או עם האצבע ועליהם להניח צללית בגוון דומה לקיבוע. חשוב שהעיפרון יהיה עמיד , ממליצה בחום על העפרונות של פופה שאני משתמשת בהם כבסיס צבעוני לא מעט , כי אני לא רוצה לרכוש פריימרים צבעוניים לפעמים ספורות שאשתמש בהם.

ועכשיו , שתפו אותי! באיזה פריימר אתן משתמשות? :)


יום שלישי, 20 במרץ 2012

ביוטי(לא י)קר.

ביוטיקייר היא רשת קוסמטיקה שהתפרסמה בעיקר עקב המחירים הזולים (מאוד) שלה , יש אנשים שנוטים לחשוב שמחיר שווה איכות , ופה החברה מוכיחה שלא תמיד מה שיקר הוא טוב ומה שזול הוא פחות איכותי. בחנויות המותג אפשר למצוא איפור , קוסמטיקה , מוצרי שיער , היגיינה טיפוח ובישום במחירים שווים לכל כיס. החברה דואגת לחדש ליין המוצרים שלה כמו סמקי הטרה קוטה האפויים שיצאו לא מזמן , ובביקור האחרון שלי אפילו מצאתי מוצרי איפור ללא אריזה (מדופטים בשפה המקצועית ) שיכולים להיכנס ישר לפלטה , ומחירם כמובן התקזז בהתאם , לדוגמא שלישיית צלליות בפלטה שמחירן 9.90 עולות שישה שקלים ללא האריזה , ככה גם חסכנו את תהליך הדיפוט המעצבן וגם כסף!


אז אחרי ההקדמה אפשר סופסוף להתחיל לסקור את מוצרי האיפור שרכשתי במשך הזמן מהחברה.
פודרה דחוסה - המוצר שרכשתי הכי הרבה פעמים ואני מאמינה שאמשיך לרכוש עד שאני אמצא לה מתחרה הולמת. הפודרה מגיעה עם פאף שבעבר הייתי משתמשת בו כדי לקבל כיסוי גבוה מאוד , כיום המייקאפ מספק לי את הכיסוי שאני רוצה ואני משתמשת במברשת פלאפית ולא צפופה כדי להניח אותה בעדינות על הפנים , היא מוסיפה את הכיסוי שחסר ויוצרת מראה מאט , בקיץ היא מצילה אותי. האריזה שלה מאוד נוחה לשימוש גם מחוץ לבית ויש בה מראה מספיק גדולה :) מחירה עומד על 10.5 שקלים עם אריזה , ובגרסת הריפיל עולה שישה שקלים.

 

סמקי טרה קוטה - מתוך שלושה צבעים בחרתי בסומק הכתמתם עם ורידים ירוקים , מדובר בסומק אפוי שעולה פחות מ - 10 שקלים , זנחתי אותו כרגע בחורף כי הצבע שלו מאוד קייצי לי,  מן קורל כתמתם. עושה עבודה נחמדה אם כי מאוד מדגיש נקבוביות.


גלגל קונסילרים - מוצר שאני לא משתמשת בו כלכך כי פשוט לא התחברתי. הביקורות עליו שנויות במחלוקות , וכבעלת שינה די טובה אין לי בעיות היסטריות של עיגולים שצריך להסתיר. ניסיתי להשתמש בחלק הירוק בגלגל כדי לנטרל אדמומיות אבל זה לא כל כך עזר. באיזור העיניים לא אהבתי את הכיסוי והמרקם. 6.5 שקלים.



צלליות - לא כוס התה שלי , מעל פריימר הן די החזיקו אך התוצאה בסוף היום הייתה יותר נצנצים מפיגמנט.. נחמד אם יוצאים מהבית לכמה שעות ולא ליום שלם. אני רכשתי שלישיה ירוקה (עם גוון די זהה לסאטין טואופ של מאק בפנים) ב9.90 שקלים -3.33 שקלים לצללית! דיפטתי אותן כמובן , והירוקה עפה לפח בעקבות פיגמנט מעצבן במיוחד. הבהירה מעולה להארות בעצם הגבה.
נוסתה גם צללית בודדה ושוב עניין הנצנצים בולט יותר מהפיגמנט ,כנ"ל לגבי הצלליות הקרמיות שעליי באופן אישי לא כל כך עמידות. עניין עמידות הצלליות מאוד משתנה מאחת לאחת לכן הייתי ממליצה לנסות ולא לשלול מראש.



מסקרה - השבוע רכשתי את הראשונה שלי . עם מברשת סיליקונית מתוחכמת , המראה שנוצר אחרי 2 שכבות הוא מופרד מודגש ומוארך אבל ממש לא עבה , חיסרון עצום מבחינתי. מבחינת עמידות המסקרה לא התפוררה במשך היום וההסרה שלה הייתה קלה.
מתאימה למי שמחפשת מראה יום יומי. חשוב לי להדגיש שהיה לי קשה לא ללכלך את העפעף איתה! יש להם עוד סוג נוסף של מסקרה , שמגיעה גם בצבעים שונים אותם תוכלו לנסות תמורת 7 שקלים בלבד.


צללית גבות - אין יותר מידי מה להגיד , עושה עבודת קודש , עמידה ומספקת את הסחורה - רק 7 שקלים!

עפרונות עיניים - היו לי כמה גוונים , הסגול הוא היחיד שאהבתי והשארתי , עולה כמה שקלים והעמידות טובה יחסית למחיר ויחסית למוצר , שהרי חוץ מפופה אני לא מכירה עפרונות שמחזיקים כלכך בקו המים התחתון.


עפרונות שפתיים - רכשתי שניים , אחד ניודי ואחד אדום. ממעטת להשתמש בהם כי אין לי סבלנות לתחום את השפתיים אבל! ביום האהבה התחשק לי שפתיים אדומות ולא היה לי ליפסטיק מספיק מתאים , אז צבעתי עם העיפרון את כל שטח השפה. העמידות הייתה די מרשימה לעיפרון שעולה פחות מ4 שקלים , עד שהוא פגש אוכל ואז בכל ביס חשבתי שיורד לי דם מהפה!

שפתונים - גם מוצר שרכשתי לא מעט גוונים ממנו בעבר , והתאהבתי בכמה במיוחד. הפגמנט שלהם מאוד עשיר , והם נמצאו די עמידים ביחס לשפתונים של חברות הדראגסטור. הם דוהים בצורה אחידה ואפילו משאירים מראה של סטיין. לא מייבשים וזולים ככה שאפשר להתפרע עם הגוונים ויש לא פחות מ100 גוונים שונים! מחירם הוא 4.5 שקלים , מקבלים תמורה הולמת מאוד לכל שקל.




גלוסים - מודה ומתוודה , לא סובלת גלוסים. לא את המראה ולא את התחושה, אבל גלוס מספר חמש של ביוטיקייר פשוט מדהים! הוא פיגמנטי מאוד יחסית לגלוס , ויוצר מראה שפתיים קלאסי ורדרד (לא מידי) בשניה. מחירו 7 שקלים , קיימים 12 גוונים שונים ולמי שאוהבת גלוסים מומלץ מאוד לנסות אותם!


מברשות - עניין שנוי במחלוקת , יש ויש.
המברשות האהובות שלי הן בעיקר מברשות ההנחה והטשטוש לצלליות. עושות את העבודה בצורה נפלאה.
מברשות הפנים לעומתן נותנות ביצועים די טובים , אבל הידיות שלהן נוטות פשוט להתפרק וחלקן גם לוקות בנשירה רצינית.
לאחרונה הוציאו את מברשת 332 שמקבלת רק תגובות טובות ואפילו זולה יותר מאחותה מברשת הפרו ביוטי.
מחיר מברשות העיניים הוא בערך 7-8 שקלים , ומברשות הפנים לא עולות על 16 שקלים , מעולה למתחילות.


אביזרים - כל מיני פאפים מברשות לגבות ואפליקוטורים חד פעמים לצלליות , כל אחד עולה באיזור 2-3 שקלים , מחיר מעולה למוצרים שהתחלופה שלהם גבוהה יחסית.


עוד מוצרים שאני מאוד אוהבת מביוטיקייר שלא קשורים לאיפור הם הקליפסים והקוקיות במחירים המצחיקים , תרחיץ פנים צמחי שניסיתי ויחסית למחיר הוא נותן תמורה די טובה אם כי הוא מעט מייבש לי את הפנים , מדבקות לניקוי שחורים שנמצאו נחמדות מאוד ובשמים שזהים בריחם לשלל המותגים , כשאני מתגעגעת לריח של בושם מהעבר אבל לא בא לי לרכוש אותו הבשמים של ביוטיקייר הם אופציה מעולה בשבילי. לאחרונה רכשתי את הגרסה המוקטנת תמורת 11 שקלים שנכנסת בקלי קלות לתיק! לקים עם פורמולה מצויינת והטופ שבטופ - קופסיות ובקבוקי פלסטיק ריקים! אין כמו לשלוף לדיילת קופסית אחרי שהיא אמרה לך שאין לה איך לתת לך דוגמית " הינה יש לי קופסית תשימי לי פה *צחוק מרושע * ".

החיסרון היחיד שאני מוצאת בביוטיקייר הוא המחסור בסניפים שקרובים לבית , כמישהי שגרה בתל אביב אני מוצאת את עצמי רוכשת בסניפים של קניון הזהב בראשל"צ או בקניון הגדול בפ"ת. מעצבן לנסוע דרך ארוכה באוטובוס רק כדי לקנות פודרה או קליפסים ( למרות שזה אף פעם לא נגמר רק בזה) .
חווית הקניה מאוד נעימה (אין דיילות! ) והמחירים נוחים כך שגם אם לא אהבת , לא בזבזת על זה הון.
אני מקווה שנהנתן מהפוסט , ואשמח לשמוע באילו מוצרי ביוטיקייר התנסתן? אהבתן לא אהבתן?


יום שני, 19 במרץ 2012

טיפ טיפוח.

הבלוג שלי אמנם עונה לשם ממלכת האיפור , אבל מה שווה כל האיפור הזה אם הוא לא מונח על בסיס מטופח מספיק? הקיץ כבר מסמן את בואו , ומי כמונו יודעות כמה העור שלנו מתחיל להיות שומני בתקופה הזו , ועם השומן והלכלוך מופיעים גם החצ'קונים הבלתי נחמדים בעליל  ושאר פגמים שהיינו שמחות לחיות בלעדיהם.

בידיוק בשביל זה קרליין הוציאו סדרה חדשה העונה לשם - Oil Free.  הסידרה פותחה כדי לטפל ולאזן עור עם בעיות של שומניות יתר והתפרצות פצעונים. אם אתן עוקבות אחרי הבלוג אתן יודעות כמה אני אוהבת מוצרים כאלה , שכן אין לי סיבה לחשוש שהם יגרמו לי לרגישות כלשהי או פצעים , כמו שמוצרים על בסיס שמן גורמים.


תיראו כמה רעננים המוצרים ניראים באריזות הכתומות כחולות האלה , סופסוף חלקת הטיפוח שלי לא ניראת כמו בית קברות , ח"ח לקרליין על הצבעוניות הכייפית לכבוד הקיץ! אז בואו ניגש לעניין , מה הסדרה מכילה?

מימין לשמאל: תמיסה ליבוש ממוקד של פצעונים , מי פנים , תרחיץ פנים , פילינג גרגרים עדין , תחליב לחות ומגבונים להסרת איפור. בקרליין מספרים שכל המוצרים מגיעים במרקמים קלים ונעימים שמונעים הופעת ברק שומני בעור , ושבמוצרים ישנם מרכיבים פעילים כמו חומצה סליצילית שמונעת הצטברות שומנים והיווצרות שחורים , חומצה אזילאית שמווסתת הפרשת שומן ואדמומיות , וטימין E , מרכיבי לחות וחומרי הרגעה.
על כל המוצרים מתנוסס הסמל של הארנב החמוד , המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

אז לאחר ההקדמה , עבדתכן הנאמנה ניסתה את כל המוצרים , וכאן כדי לספר לכם :)


השלב הראשון בו אני מתחילה את שגרת הניקוי שלי מדי יום הוא כמובן רחיצת הפנים.
ברחיצה הזו אני אוהבת להסיר את האיפור ולנקות את הפנים בתכשיר אחת , סוג של עצלנות אבל חוסך לי המון זמן , שני התכשירים הללו לא מיועדים להסרת איפור , אלא להסרה של עודפי שומן לכלוך , ושאריות (!) איפור , אך למעשה עמדו בגבורה גם בהסרת האיפור שלי.

תרחיץ פנים עדין - מפתיע. כשהשתמשתי בו והוצאתי כמות נחמדה על היד , גיליתי מרקם חדש , ניסיתי כבר ג'ל קרם וכו' , אבל פתאום הופיע לו מרקם מוסי אוורירי  נעים. הרטבתי יחד איתו את הפנים ועברתי עליהם  בתנועות סיבוביות על מנת להגיע לכל איזור ולהוריד את כל האיפור , המשימה בוצעה בהצלחה. כששטפתי את התרחיץ היה נדמה לי שאני נתקלת ביובש בעור , אבל התחושה הזו נעלמה אחרי שייבשתי את הפנים מהמים. עם פנים יבשות העור היה לח ונעים. מחיר: 79.99 ש"ח לכמות יפה של 200 מ"ל.

פילינג גרגירים עדין -  גם פה הייתה לי הפתעה. חיפשתי את הגרגירים אבל היה ניראה שמדובר בתחליב רגיל , עד שהנחתי אותו על הפנים ותחושת גרגירים גרוסים דק דק התפשטה עליהם , הפילינג היה מאוד עדין ולא אגרסיבי כמו שמוצרים שמכילים גרגירים נוטים להיות. להפתעתי את המוצר הזה אהבתי מאוד (שכן אני לא מחובבי ז'אנר הגרגירים)  , הרגשתי שהוא הסיר בידיוק את השכבה הנכונה והעור היה ניראה לי נקי יותר . המוצר לא ייבש את העור והשאיר אותו רך ונעים. מחיר: 79.99 לכמות של 200 מ"ל.


השלב השני הוא הסרה של שאריות איפור ולכלוך שלא ירדו בזמן שטיפת הפנים וכיווץ הנקבוביות על ידי שימוש במי פנים , אני לא חובבת את הסוג הזה של ניקויים, במיוחד לא אחרי הטראומה עם מי הפנים של קליניק.

מי פנים -  אז לקחתי פד קוסמטי והנחתי עליו מעט מן החומר ועברתי על הפנים. הרבה שאריות לכלוך לא יצאו , אבל בכל זאת היה מה לנקות. למי פנים יש ריח אלכוהולי כמו לרוב מי הפנים שיצא לי לנסות , אבל יחסית עדין  ולא כבד וחזק כמו המי פנים הקודמים שניסיתי פה . הריח נסבל , ולא הרגשתי יובש בפנים , פלוס רציני.  מחיר: 79.99 ש"ח לכמות של 250 מ"ל.


אז אחרי שניקינו את העור , הגיע הזמן גם להזין אותו ,השלב הזה הוא החשוב לי ביותר , כי עור שלא מקבל לחות ניראה בהתאם , לכן אני מקפידה על לחות גם בבוקר וגם בלילה.

תחליב לחות קל -  תודה רבה לקרליין שלקחו יוזמה ועשו תחליב לחות בשפופרת ולא בכלי זכוכית עגול.
למה? קודם כל זה הרבה יותר אסתטי , במקום לקחת קרם כל פעם עם האצבע ולהכניס בקטריות וחיידקים אליו , ומאוד נוח , אפשר להוציא כמות מדודה ע"י לחיצה קטנה בשפופרת. בנוסף , השפופרת מאפשרת את נשיאתו של התחליב מבלי להרגיש כובד מיותר , או פחד שישבר יפתח מתישהו בדרך.
אז מה אני חושבת עליו? מעולה. מעולה. מעולה. הקרם לחות היומיומי שלי , גם הוא של קרליין מסדרת היאנג , ואני מרגישה שהם די דומים. התחליב קליל , נספג מהר אבל לא מידי כך שאני יכולה לערבב את המייקאפ איתו , ומשאיר עור פנים לח ולא דביק מעט כמו קרמים כבדים יותר. בהחלט ארכוש אותו שוב כשיגמר. מחיר: 89.99 לתכולה גדולה יחסית לתחליב לחות - 70 מ"ל.

  

השלב האחרון לא חובה בשגרת טיפוח אך מומלץ למי שסובלת מהתפרצות פצעונים שמגיעה ביחד עם עור שמן. מדובר טיפול נקודתי בפצעונים שהחליטו לצאת לנופש על חשבון העור שלי.

 תמיסה ליבוש ממוקד -  התמיסה מיועדת לזירוז תהליך יבוש הפצעונים במשך הלילה.  הייתה לי אחת כזו בגרסה קצת שונה בגיל 15 , כשהתחלתי להתעסק בחברים החדשים שלי. זכור לי עוד מאז שלא חיבבתי את הריח שלה. מזכיר לי קצת ריח של צבע טרי. אבל הייתי אמיצה ולקחתי מקל אוזניים , וטבלתי אותו בתמיסה. הנחתי נקודתית איפה שצריך , והלכתי לישון. אל דאגה הריח עבר , אחרת ניראה לכם שהייתי נרדמת? 
 קמתי בבוקר , לא עם ציפיות בשמיים.. אבל הופס, חלק מהם , בעיקר הבולטים והעיקשים - יבשים. אני מניחה שהיה שווה לסבול את הריח של החומרים בשביל התוצאות. לשיפור , הייתי מעדיפה לקבל את המוצר עם אפליקטור על מנת שיהיה יותר נוח להשתמש בו , במקום ההתעסקות עם מקלות אוזניים.
מחיר: 79.99 ש"ח לכמות של 15 מ"ל.


 אחרונים חביבים הם ידידינו לעת צרה , עייפות , שביזות , עצלנות ומה שתרצו. כולנו מוצאות את עצמינו לעיתים חוזרות הביתה מאירוע , עייפות כלכך שלמי יש כוח לחזור על השיגרה שפירטתי למעלה? שולפות את נשקינו המגבונים וקורסות למיטה.

מגבונים לניקוי עמוק - אריזת מגבונים קומפקטית לניקוי וריענון של העור , המגבונים עשו עבודה נאמנה והסירו את איפור הפנים די בקלות , אך כשהגעתי לאיפור העיניים חשבתי בשריפה קלה. זה כי לא קראתי את ההוראות. המגבונים מכילים אלכוהול וחומרה סליצילית פעילה וכתוב במופרש להתרחק ממגע באיזור בעיניים. מצד אחד , הפלוס הוא שאפילו במגבונים יש חומרים פעילים שיעזרו לעור שלי להילחם בפצעונים , מצד שני מגבונים שאי אפשר להסיר איתם איפור עיניים בשבילי אישית פחות רלוונטים. מחיר: 33.99 ש"ח לתכולה של 25 מגבונים.

לסיום - מאוד אהבתי את הסדרה ובהחלט יש מוצרים שאחזור לרכוש ממנה. ברוב הזמן חלים מבצעים של 1+1 או 40% הנחה על מוצרי האיפור והטיפוח של קרליין , ואז המחירים מאוד הוגנים ומשתלמים :)

אני מקווה שנהנתן, ואשמח אם תספרו לי בתגובות מהי שגרת הטיפוח שלכן?

* את מוצרי הסדרה קיבלתי לסקירה , אך כל מה שנכתב הוא דעתי האישית בלבד.

יום שלישי, 13 במרץ 2012

שלושה שלבים ותוצאה אחת.

מי מאיתנו לא עברה באחד הפארמים וראתה את הבקבוקים הגדולים הצבעוניים בסטנד של קליניק ,ולא חשקה בהם? תמיד רציתי לנסות ולהעמיק את שגרת הטיפוח שלי , אבל לא תמיד ידעתי אם שווה לי להוציא סכום כל כך גדול על מוצרים שאני לא בטוחה אם יתאימו לי.  לכן כשעברתי בסופר פארם וראיתי שמוצעת ערכת התנסות של שלושת השלבים ב39.90 מיד רכשתי אחת לי ואחת לאימי.הערכה שרכשתי מכילה שלושה שלבים אותם אמורים לשלב ברוטינה אחת בבוקר ובערב , הערכה מיועדת לעור מעורב - שמן , העור שלי הוא רגיל ומעורב באזור הT.


השלב הראשון - סבון נוזלי 30 מ"ל.

על פי קליניק , יש להסיר קודם את האיפור ולאחר מכן להשתמש בסבון.
לי אישית - זה מינוס לא קטן מכיוון שאני אוהבת להסיר את האיפור שלי יחד עם תכשיר הניקוי שלי.
נסיתי את הסבון גם עם איפור וגם אחרי הסרת איפור והסקתי שאיפור הוא לא מוריד ב100 אחוז , אבל ברמה מאוד סבירה לתכשיר שלא מיועד לפעולה הזו. בלי איפור הרגשתי תחושת מנטה קרירה וקלה על הפנים , לא מהסוג השורף אבל גם לא משהו שאני אוהבת במיוחד. בתום הניקיון לא הבחנתי ביובש בפנים אלא אפילו בלחות קלילה. לסיכום , לא ארכוש את הסבון בגודל  רגיל , לא כי הוא לא טוב אלא כי בשוק מוצעים תכשירים שעושים את אותה העבודה במחירים הרבה יותר זולים. 


השלב השני - מי פנים 30 מ"ל.

אני אעשה את זה קצר - נוראי. פשוט ככה. כל פעם שניסיתי להשתמש במי הפנים הרחתי את הריח האלכוהולי החריף שלהם ופשוט סבלתי מכל שניה. בקליניק אומרים שהם מיועדים להסיר לכלוך מהעור ולהכין אותו לקבלת לחות. לא אכפת לי אם המי פנים הסירו משהו או לא , מה שכן הרגשתי הוא את הדרך בו הם ייבשו לי את העור (לכן אני חושבת שיהיו טובים לעור שמן ) , ואת הניחוח האלכוהולי החזק. לא ארכוש בגודל רגיל.


השלב השלישי - לחות 30 מ"ל.

הדבר שהכי אהבתי (יחסית) בערכה כי מדובר בג'ל לחות נטול שומן - המשמעות? אין סיבה לפחד שיחצ'קן אותי. הקרם קליל ונספג בעור מאוד מהר. הריח גם פה לא נעים במיוחד אבל נסבל ועובר תוך שניות. חיסרון שמצאתי בקרם הוא שהוא מכיל טטרזין - שהוא בעצם הגורם לצבעו הצהוב. החומר הזה נאסר לשימוש בארצות הברית מכיוון שהוא נחשב למסרטן. אני לא מבינה למה להשתמש בחומר מסוכן (יחסית, הכל עניין של כמות ) רק בשביל צבע של קרם. אגב , לכל מכורות מאק - גם בצללית ניילון יש את החומר הזה.
מינוס נוסף שמצאתי הוא שבגלל שהקרם קליל ונספג כל כך מהר , קשה לי לעבוד איתו יחד עם המייקאפ. אני משתמשת בדאבל וור של אסתי לאודר , שבפני עצמו נורא כבד , לכן אני אוהבת להניח אותו כשהקרם לחות עוד לא נספג לגמריי כדי לקבל גימור טבעי. מצאתי שעם הג'ל לחות הזה מאוד קשה לי להגיע לתוצאה הזו.


לסיום - אני שמחה שרכשתי את ערכת ההתנסות כי מצאתי שהיא לא כלכך מתאימה לי ,ושיש מוצרים במחירים משתלמים יותר שעושים לי באופן אישי את העבודה בצורה טובה יותר.  התאכזבתי לגלות שחברה כמו קליניק שכל מוצריה הכי נבדקים והם היפואלרגנים משתמשת בחומרים כמו טטרזין. מחיר הערכה כרגע עומד על 39.90 , ואיתה מקבלים גם שובר של 50 שקלים הנחה לרכישת הערכה בגודל מלא. מחירה הרגיל של ערכת ההתנסות לפני מבצעים - 113 שקלים.

מה איתכן? התנסתן , אהבתן? לא אהבתן? ספרו לי בתגובות!


יום חמישי, 8 במרץ 2012

סגול.

שמתי לב בימים האחרונים , שבזכות הבלוג הזה אני מנסה כל כך הרבה דברים חדשים.
לפניו הייתי מקובעת לאיילנר שחור ומקסימום צלליות בגוון אפרסק שבקושי רואים, ועכשיו.. אני מנסה ומנסה , וכל הזמן מתפלאת מהתוצאות שיוצאות.
תמיד זלזלתי בעצמי ואמרתי שאם אני אנסה לעשות איפור סגול מעושן אני בטוח אראה כמו מישהי עם פנסים בעיניים ( שוב זכרונות ילדות עם משחקי איפור קשים P: ) אז עדיף לוותר.
גם כשניסיתי להניח את הצלליות הסגולות , הנחתי אותן ביד מאוד עדינה וטשטשתי היטב כך שבקושי יכלו להבחין שמדובר בסגול.
אז הינה , פורים כבר פה .. ומי שעוקבת אחרי הקבוצה בפייסבוק כבר ראתה - חשבתי שזו אחלה הזדמנות לנסות איפור כהה וכבד כי מקסימום יחשבו שהתחפשתי אז זה פחות נורא .

את האיפור התחלתי בלי שום שמץ למה יצא בסוף , פשוט אספתי את כל האומץ שצריך , לקחתי עיפרון שחור (של פופה ) והתחלתי למרוח על העפעף , ומיד לטשטש.
השתדלתי לא לעלות יותר מידי לכיוון שקע העין כדי שזה באמת לא יראה כמו פנסים.
אחר כך הסתכלתי על הסגול המקסים של שאנל שמדופט לו בפלטה שלי , וכל כך רציתי להשתמש בו , הרי מה יפה יותר לעיניים חומות מצללית סגולה? אז הלכתי על זה.
הנחתי את הסגול בטפיחות אבל בלי זהירות יתר והייתה נפולת של הצללית מתחת לעיניים , על כל הבסיס שכבר הכנתי (יש יותר גרוע מזה למראה הפנס בעין? ) המשכתי עם צללית סגולה-חומה של אסתי לאודר וטשטשתי לכיוון שקע העין בזהירות רבה כדי ליצור מעבר גוונים וקצת זוית לעין. צבעתי את קו הריסים התחתון וקו המים עם העיפרון השחור , ועליו עברתי עם אותה צללית של שאנל כדי להוסיף תיחום תואם.
הוספתי איילנר ומסקרה , איפור פנים , ויצאתי לדרך. קיבלתי המון מחמאות והרגשתי שהסגול עשה את שלו :)

* אגב מי שעוקבת אחרי הבלוג יכולה לשים לב שהשתמשתי באותן צליות כמו במראה הזה , והתוצאה מאוד שונה הכל אודות לבסיס שחור! )

מראה העיניים לפני שהוספתי תיחום תחתון:


עין פתוחה:


המראה הסופי , תיראו כמו הסגול הזה בולט!




הדבר החשוב ביותר שלמדתי מהאיפור הזה הוא שקודם כל חשוב לא לפחד לנסות , אפשר גם בבית סתם מול המראה. חשוב לא לזלזל בעצמכן ולהגיד מראש - אני לא אצליח , אלא לנסות ואפילו כמה פעמים.
עוד דבר שלמדתי הוא שבסיס צבעוני לצלליות מקפיץ את הצבע שלהן ומוציא מהן את המיטב.
ועוד משהו אחרון לא פשוט חשוב - באיפור עיניים כבד - אל תתחילו עם הבסיס. העבודת ניקוי אחר כך מבאסת.

אני מקווה שיהיה לכן פורים שמח וכייפי , ספרו לי בתגובות איך התאפרתן לכבוד החג!


יום שני, 5 במרץ 2012

Makeup Organization!

אוטוטו פסח , הזמן המושלם ביותר לסדר את התחביב האהוב על כולנו - האיפור שלנו.
כל אחת מאיתנו מסדרת את האיפור שלה בצורה שונה , בהתאם למקום שיש לה עבורו.
חלקינו מסדרות בתוך מגירה , חלקינו בקופסאות, חלקינו באמבטיה - בבקשה תמנעו מזה , זה מקלקל את המוצרים מהר יותר.. ויש אפילו מעטות שמסתפקות בתיק איפור בינוני. כולנו יודעות שלא משנה כמה ננסה , תמיד נמצא איזה צללית שהתפרקה לה ולכלכה את כל שאר האיפור , או שלא הצלחנו לשמור את הסדר שהיה בהתחלה.

אני הלכתי עם האהבה שלי לאיפור הכי רחוק , והמון זמן רציתי שידת איפור שלמה , עד שהחבר פינק אותי באחת כזו ביום הולדתי האחרון. הצצה לפינה הקסומה שלי בחדר :



השידה שלי די גדולה יחסית למה שמוצע בשוק בעיצובים דומים , ולכן היא מכילה המון.
כל האיפור והטיפוח שלי נמצאים בה . בהתחלה הכל היה מפוזר יפה עליה , אבל מצאתי שזה לא מספיק טוב מכיוון שאחרי כל איפור שאני עושה הכל מבולגן ולא תמיד יש זמן לסדר אותה לפני היציאה מהבית.
לכן מצאתי שאירגון בקופסאות\סלסילות הוא המושלם עבורי ועבור כל אחת לדעתי.
לפני הצילום עשיתי את סדר הפסח שלי (למרות שהיא תמיד מסודרת כך ) והוצאתי המון מוצרים שאני לא משתמשת בהם - כי למה שיהיו לי 7 מייקאפים בשידה אם אני משתמשת רק באחד מהם?




מה בתמונה ?

בצד שמאל ישנו מעמד לשלטים שקניתי בחנות של הכל בדולר , הוא מחולק לשלושה תאים בגבהים שונים.
אני משתמשת בו לאיחסון השפתונים והגולוסים שלי בתא הראשון והנמוך ביותר (גם האיילנרים שלי נמצאים שם)
אחריו יש תא בינוני שמשמש אותי לאיחסון הסמקים שלי , ואחריו יש את החלק האהוב עליי - כל המסקרות שלי והעפרונות. אפשר לראות בתמונה שאת העפרונות אני מאחסנת בשקית פלסטיק קשיחה שקיבלתי איתה מברשת , פשוט כי הם נוטים להתפזר כשהם חופשיים (סדר זוכרות? )

בצד ימין יש עוד פריט איחסון שקניתי גם בחנות של הכל בדולר , כי אהבתי את העיצוב שלו ואת הארנבון החמוד שמבצבץ ממנו! בו אני משתמשת בעיקר למוצרי הבסיס שלי - מייקאפ פודרות ברונזר היילייטר קונסילר ופריימר עיניים.

מתחתיו יש קופסטת פלסטיק שנרכשה בביוטיקייר כאשר בתוכה 12 קופסיות קטנות שאל שלוש מהן המסתי שפתונים , בקופסא אני גם מאחסנת פינצטות פיינט של מאק וצלליות בודדות של איל מקיאג' שלא נכנסות לפלטה שיש לי.





החלק השני של השידה הוא הכללי יותר. בקונטיינר הורוד מאחורה שהוא בעצם קופסאת קש יש את הפלטות שלי ופריימר הפנים. אחריו יש את המברשות שאני משתמשת בהן באופן יום יומי ( יש עוד כלכך הרבה שעברו לבוידעם ) ואז יש את קופסאת הגלוסיבוקס שקיבלתי בחודש פברואר שמאחסנת את מוצרי הטיפוח הקבועים שלי שחשוב לי שיהיו בהישג יד.




עוד קופסא , הפעם עם הבשמים שלי.


מגירת הטיפוח שלי , שגם היא מורכבת מסלסילות שפשוט עוזרות לי לשמור על הכל ביחד. בעיקר מוצרי ניקוי .


כל האיפור והמברשות שפיניתי מהשידה , בעקבות חוסר שימוש! מתחת קבורות להן עוד פלטות שלא רואים..
את האיפור הזה סביר להניח שאתרום בפרויקט התרומה שנעשה בפורום האיפור בתפוז , לנשים שישמחו לקבל את האיפור שיושב ומחכה להן בביתי , ועכשיו יקירותיי , זה הזמן לעשות סדר באיפור שלכן , לנקות הכל ולשים קופסא קטנה בצד עם פריטים שלא שימושיים לכן , אבל ישמחו את לבבותיהן של נשים אחרות.