יום שני, 24 בדצמבר 2012

Preparing For The New Year!

אתן מריחות את זה גם? סוף השנה האזרחית כבר כאן בפתח , והערב הנוצץ של השנה מתקרב בצעדי ענק! זה הזמן המושלם לשלוף את האיפור הכי נועז , הכי מודגש , והכי סקסי שיש! הבאתי לכן כמה מוצרים שבלעדיהם אני לא רואה את עצמי בערב השנה האזרחית החדשה - מוכנות? מתחילים :)

 אז ההתחלה (אחרי הקרם לחות ) היא כמובן הבסיס, להניח פריימר או לא , לשיקולכן. במידה ואתן יוצאות ללילה פרוע במסיבה , אל תוותרו עליו , אבל אם אתן יוצאות עם הבן זוג למסעדה רומנטית - אפשר לדלג עליו , המזג אויר לטובתינו :-)
ועכשיו , הדבר החשוב ביותר , כמו תמיד - מייקאפ. הסקין שלנו הוא הבסיס לכל שאר האיפור , במידה והוא לא יראה טוב כך גם השאר , לא משנה עד כמה הצללית מדהימה או האיילינר מדויק. בימים מיוחדים שכאלה , אני מעדיפה ללכת על בטוח ( אם כי אצלי זה בכל יום בשנה ) ולבחור במייקאפ עם כיסוי מלא. סתם כדי להרגיש מושלמות.

מי שמכירה את הבלוג ואותי , יודעת שאני נאמנה לדאבל וור של אסתי לאודר כבר המון זמן.
אממה , ביום החתונה של אחותי יצא לי להכיר את המוצרים של המאפר יוסי ביטון , כשהמאפרת שלפה את המייקאפ שלו עיקמתי פרצוף , איך אני אהיה בחתונה בלי הדאבל וור שלי?! ואז הגיע הערב , הלילה , הריקודים , והסוף. הסתכלתי במראה. אני ניראת כאילו הרגע יצאתי מהסלון כלות , לא כאילו עברו 15 שעות מאז. אז תכירו את הגיבור החדש שלי :


מייקאפ WP Extra Matte מבית B Cosmic ( של המאפר יוסי ביטון )  הוא מייקאפ נוזלי , סמיך , מרגיש מעט סיליקוני ובעל כיסוי בינוני - גבוה , תלוי בשיטת ההנחה.  המייקאפ מגיע בכמות של 36 מ"ל ומצויד במשאבה המאפשרת לחיצה מלאה וחצי לחיצה , חסכוני והופך את החיים להרבה יותר פשוטים! ( רבלון , אסתי תפנימו. )

הגימור של המייקאפ הוא מאט לחלוטין , מה שעלול ליצור מראה קייקי בגלל הכיסוי הגבוה  אך בשילוב עם קרם לחות ובהטמעה נכונה בעור תוכלו לקבל מראה טבעי. המייקאפ מגיע בשישה גוונים שונים , בעלי תת גוון ורוד \ צהוב , והסקאלה שלהם מתאימה בעיקר לגווני העור של הישראליות.  העמידות שלו מעולה , והוא מאוד מאוד דומה לדאבל וור של אסתי לאודר , אם כי החברה איננה מנסה את המוצרים על בעלי חיים! פלוס נוסף של המייקאפ הוא שהוא מצויד בSPF 15 ושהוא Oil Free. את המייקאפ תוכלו למצוא בסניפי B Cosmic  תמורת 200 ש"ח. 

                                                                                                     
אחרי שהבסיס שלנו מוכן ( פידור זה תמיד מומלץ ) אפשר לגשת למלאכת העיניים. מצד אחד , אפשר להתפרע עם צלליות כהות , מצד שני אפשר להשאר עם צלליות ניטרליות ועם איילנר שחור חתולי ומדויק. למשימה הזו כדאי לגייס איילינר ג'ל , הידוע בעמידותו - אבל כמובן שאפשר להסתפק בליינר האהוב עליכן. אני בחרתי במותג הקודם עליו דיברנו , מבית המאפר יוסי ביטון ( אותו איילינר שהיה עליי שוב , ביום החתונה של אחותי והרשים אותי כל כך! ) 


האיילינר של יוסי ביטון מגיע בכמות של 5 מ"ל בצנצנת זכוכית סטנדרטית , מתברגת.
החומר מאוד רך , קל ונוח לעבודה , מתייבש מהר אך בשכבות לוקח לו יותר זמן. למה אני מדברת על שכבות? כדי להגיע לסווטצ' שבתמונה בחנתי 3 מברשות איילינר שונות , ורק אחת עם צפיפות שיער מסויימת הצליחה להגיע לתוצאה שאותה אתן רואות. בשאר המברשות השכבה שנמרחה הייתה לא אטומה , ונזקקתי למריחה של 2 שכבות , מה שאומר שחשוב להשתמש במברשת מתאימה כדי לקבל תוצאה מקסימלית , כי כמו שאתן יכולות לראות עם המברשת הנכונה הקו שמתקבל רווי מאוד , שחור משחור , והעמידות , הו העמידות. בחיי שלא נתקלתי בעוד משהו עמיד כמו האיילינר הזה. אפילו עם המגבון היה לי עבודה קשה , ונאלצתי לעבור למסיר איפור דו פאזי כדי להגיד לו להתראות. 


האיילינר מגיע בעוד 2 גוונים , מדהימים (!) , שאותם צילמתי לכן בחנות של E Cosmic בעיר מגוריי :)


 אגב , יוסי ביטון הוציא לכבוד הסילבסטר קולקציה מיוחדת , שכוללת ריסים בשיבוץ אבנים ( 60 ש"ח , הכי קייטי פרי! אם לא בסילבסטר אז מתי? ) , ליפגלוס רב מימדי (100 ש"ח) , פודרה באבקה ( 190 ש"ח ) וצלליות אבקה ( 110 ש"ח ) בכל אופן אני ממליצה לכן להגיע לאחת החנויות של הרשת , המקום מעוצב יפה , נקי , והמוצרים הם באמת ממתקים לעיניים. ממליצה לכן לנסות את הצלליות , בעיקר את אלה בגימור מאט , לטעמי הן המוצלחות ביותר בשוק. 


אחרי שהדגשנו את העיניים , והבסיס שלנו מוכן , הגיע הזמן לשפתיים! הגוון המתבקש הוא כמובן , אדום, אבל לא רק. בביקורי האחרון בביוטיקייר , רכשתי מס' ליפסטיקים בגוונים מקסימים , אז שאני לא אשתף אתכן?


שפתון מס' 51 - השפתון בגוון הקלאסי ביותר. מדובר בגוון אדום חם , הניתן לבניה בשכבות.
 אני אישית מעדיפה אותו במשיכה אחת , כשהוא לא אטום והאדום לא בולט מידי וצועק '' אני פרחה! '' . 
העמידות ממוצעת + , והמחיר? 4.5 ש"ח. אז שאני אגיד לא?

שפתון מס' 54 - הגוון של החורף. סגול קריר , שבטפיחות מתקבל באמצעותו המראה של ' הרגע סיימתי ארטיק ענבים ' , הגוון מקסים , טרנדי , והעמידות ביחס למחיר - שוב - נהדרת. אני לא רואה שום סיבה להשקיע בשפתון מחיר היסטרי (אם כי חטאתי ורכשתי מס' פעמים במחיר של 100 ש"ח שפתון בודד ) .


ולקינוח , אי אפשר לסיים בלי קצת הברקות - הערב הכי זוהר בשנה שכחתן?


Mineral Glow Pearls היא פודרת הארה מבית Physicians Formula , המעוצבת מקסים , כמו יתר מוצרי החברה.
הפודרה מגיעה בצורת פנינים דחוסות , באריזה עגולה שמחולקת ל2 קומות.  בקומה הראשונה הפודרה , בקומה השנייה מראה ומברשת חמודה :) הפודרה מכילה שימר שגרוס מאוד דק , מה שמונע נצנצים מיותרים על כל הפנים ומראה מגוחך.
בגלל הצורה של המוצר (הפנינים הגבוהות ) כשאוספים חומר על המברשת אפשר להיתקל במעט מידי חומר , אבל מבחינתי זה מצוין. תמיד אפשר להוסיף , להסיר זה קצת יותר בעייתי. מלבד זאת , הפודרה מתקבלת על העור בגוון שמפניה ורדרד - מאוד עדין , מאוד קלאסי.  את הפנינים היפייפיות האלה אני מניחה על עצמות הלחיים , כדי לקבל הברקה קלה ומחמיאה. את המוצר תוכלו לרכוש בIHERB תמורת 13.39$.



במידה וזו ההזמנה הראשונה שלכן מהאתר , תוכלו להשתמש בקוד JUP708 כדי לקבל 10$ הנחה בקניה מעל 40$ או 5$ הנחה בקניה מתחת :) עד כאן הפוסט , אני מקווה שנהנתן ואשמח לשמוע מכן :

באילו מוצרים אתן מתכוונות להשתמש בערב הנוצץ של השנה? 

13 תגובות:

  1. הכל נראה מקסים בעיקר האודמים של ביוטיקר! מחכה לתמונות מהסילבסטר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יהיו כאלה תיהי בטוחה שהן יגיעו לבלוג :)

      מחק
  2. עשית לי ממש חשק לבדוק מוצרים של פיזישנז פורמולה!! וגם האייליינרים נראים סוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. סקרתי כאן בעבר את הפלטת צלליות שלהם :

      http://makeup-land.blogspot.co.il/2012/11/physicians-formula-nude-palette-review.html

      כדאי לבדוק סקירות לפני שאת רוכשת , לא כל הנוצץ זהב ;-)

      מחק
  3. וואו. מצרפת גם שמספר 50 של ביוטי קר הוא עוד אדום שאולי יתאים לאלו ש-51 לא מתאים להן בדיוק....

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני הלכתי על BIG APPLE RED של OPI , אבל הלקים של ביוטיקייר לא רעים בכלל :)

      מחק
  4. הפודרה המאירה נראית מעולה! עושה חשק לקנות אותה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אשקר אם אני אומר שלא קניתי אותה בגלל איך שהיא ניראת... P:

      מחק
  5. איפה יש חנויות של הרשת? חיפשתי ברשת ולא מצאתי רשימת סניפים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חשוב, מצאתי. הייתי צריכה לחפש יוסי ביטון ולא B COSMETICS

      מחק
    2. זה B COSMIC , בכל אופן המוצרים חלקם על השם הזה וחלקם על שם יוסי , ככה שזה קצת מבלבל , אבל העיקר שמצאת :]

      מחק
  6. לא הכרתי את המוצרים של יוסי ביטון, וממש נהנתי לקרוא על מותג מסקרן ומחדש עבורי.
    בגללך קניתי את שני השפתונים הללו (ויש לי כ"כ הרבה של ביוטיקייר שכל פעם אני אומרת חלאס, ולא עומדת במחיר המגוחך שלהם)
    רוצים תמונות של איפור החתונה!!!

    השבמחק