יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

סקירות , לקים ומה שבינהם :)

היי בנות :) את הפוסט הזה אני כותבת כרגע בפעם השניה , אחרי שהכל נמחק לי ועבדתי כמה שעות טובות לחינם..
בשבת בלילה אני טסה לשבוע בברלין , והחלטתי שאין מצב שאני עוזבת אתכן בלי פוסט , אז הינה לכן כמה סקירות של מוצרים מהתקופה האחרונה.

נתחיל במוצר שנסקר המון ברחבי הבלוגספירה , קיבל המון שבחים וכולם מדברים עליו , אז וגם לי יש מה לומר בנושא.
בניגוד לרוב הדעות ששמעתי על צלליות קולור טאטו של מייבילין , דעתי קצת שונה. למה? ( אולי כי לא קיבלתי אותן לסקירה? יכול להיות , אבל זה כבר דיון לפעם אחרת ) תמשיכו לקרוא.



נתחיל מהצללית שאכזבה אותי לגמריי , מדובר בצללית הלבנה בסדרה  -  Infinite White שמסתבר שהיא פשוט גרועה. היא לא רוויה מספיק , היא לא נמרחת באחידות , צריך לעבוד במס' שכבות כדי לקבל גוון שמזכיר לבן , וכשרוצים לטשטש חצי מהחומר נעלם. כבסיס לצלליות היא עושה עבודה טובה מבחינת עמידות והקפצת הפיגמנט , אבל יש מוצרי בסיס לבנים שההנחה שלהם הרבה יותר קלה ופשוטה.



הצללית שאני הכי מרוצה ממנה היא צללית אפורה מאטית , - Permanent Taupe  , בניגוד מוחלט לצללית הלבנה היא נמרחת בקלות , מיטשטשת מבלי להעלם , רוויה והבסיס המושלם לצללית סאטין טופ של מאק! אני חושבת שבגלל שהיא בגימור מאט היא כל כך מוצלחת וטובה מבחינת האיכות.


הצללית שעדיין לא החלטתי אם אני אוהבת או לא היא On and on Bronze , על פניו ניראה שהגוון באמת מקסים , היא נמרחת די טוב והיא מספיק רוויה בצבע , אבל הגוון שלה כנראה לא משתלב בצורה הרמונית עם גוון העור שלי. משהו שם לא מסתדר לי וגם כבסיס לצלליות אני פחות אוהבת אותה. זה מוזר כי זו הצללית שקיבלה הכי הרבה ביקורות טובות והתפעלות מהגוון.

סה"כ ניתן לומר שהצלליות קולור טאטו של מייבילין משתנות באיכותן אחת מן השניה ויש לבדוק אותן ע"י ניסוי וטעיה. לא כולן טובות , אבל אלו שכן בהחלט שוות את מחירן. את צלליות קולור טאטו ניתן למצוא ברשתות הפארמים בעבור 70 ש"ח לאחת. ( לפני מבצעי 1+1 , 40% וכו'.. )


מוצר נוסף שאני משתמשת בו לאחרונה הרבה הוא מסקרה מבית Almy , והיא Intense i Coloer , על פי החברה זוהי מסקרה שמטרתה היא הענקת נפח לריסים. נתחיל מזה שהמברשת עשויה מסיבי סיליקון , שמבחינתי הרבה יותר טובים טכנית מסיבים רגילים. היא בגודל סטנדרטי , עם סיבים במרווחים מדויקים שגורמים לה להפריד את הריסים  בצורה נהדרת. המסקרה הזו סיפקה לי את הצורך בהדגשת ריסים ליום יום מבחינת עיגול הפרדה ועיבוי , אך הרגשתי שבהחלט יש מקום לעיבוי נוסף. כנשניסיתי להוסיף שכבות על מנת ליצור עיבוי דרמטי יותר לעיתים נתקלתי בהידבקות של הריסים , מה שאומר שאי אפשר להתפרע בשכבות ( אם כי היו פעמים שכן העמסתי והמראה שהתקבל היה מופרד ומעובה בצורה שרציתי , אבל זה קרה רק פעמים בודדות ) . אני חושבת שהיא תתאים למי שמחפשת מסקרה יומיומית ולא שואפת למראה המניפה המושלמת. ניתן למצוא את המסקרה רק באיביי תמורת כ- 10$.


לאחרונה התחילה אצלי התמכרות נוספת , והפעם בתחום הלקים. מצאתי את עצמי מוצפת בתמונות גלוסיבוקס שבנות מעלות עם לקים בגוונים מיוחדים מבית ESSIE , מה שהזכיר לי שאני לא מסוג הבחורות שירכשו לק ב - 60 ש"ח.
החיפוש אחרי גוונים מסוימים עם הרצון לרכוש כאלה אבל גם במחיר הוגן הוביל אותי לרשת Wow , שם רכשתי את החבורה הבאה: 


מימין : רבלון SPRKLING , וואו - 393 עם רבלון מעליו  , וואו - 347 , וואו - 332.




393 - לק בגוון שחור קרמי , לא אל תשאגו לא חזרתי לימים של השחור והניטים מתקופת בית הספר , אלא חיפשתי בסיס יפה מספיק ללק גליטרי של רבלון שמגיע על בסיס שקוף. כפי שאתן יכולות לראות בתמונה למעלה התוצאה שמתקבלת משגעת! הלק נמרח בצורה חלקה , ומספיקה שכבה אחת כדי לקבל אטימות מלאה! העמידות לעומת זאת סטנדרטית מינוס.

347 - לק בגוון סגול לילך , מטאלי ושימרי. את הלק הזה רכשתי כי רציתי לנסות משהו שונה , חדש , עם גימור מעניין. הלק הזה סופר אטום , סופר רווי ובדומה ללק השחור נדרשת רק שכבה אחת כדי לקבל אטימות מלאה. קרמי ונמרח בקלות ובמהירות. ניראה לי מקסים בשביל האצבע המורדת, לא?

332 - לק בגוון ורדרד. לעומת שתי האחרים , הלק הזה פשוט גרוע. נדרשות 3 שכבות כדי לקבל אטימות חלקית , הוא משאיר סימני מריחה , הוא מתייבש לאט , והוא פשוט נוראי. אפילו כבסיס לפרנץ' אי אפשר להשתמש בו מרוב סימני המריחה שהמברשת הדקה משאירה. להתרחק להתרחק להתרחק!

את הלקים של WOW תוכלו לרכוש בסניפים של הרשת תמורת 8 ש"ח.

לקינוח , בגלל שאני מאוד בקטע של ציפורניים צבעוניות לאחרונה ( ומי שלא עוקבת אחרי המדבקות שאני מחליפה בקצב בפייסבוק מפסידה! ) החלטתי לרכוש ציפורנים ורודות מנוקדות בנקודות שחורות מהליין LOVE&BEAUTY של Forever 21. הן עמדו ליד הקופה וצעקו לי '' אנחנו עולות רק 7.90 , קחי אותנו! '' אז לקחתי. 


עד כאן הפוסט להפעם , הפוסט הבא יפורסם כשאחזור מברלין עם הרבה ממתקים חדשים !
מקווה שנהנתן מהפוסט ואשמח לקרוא תגובות והערות , אוהבת המון :)


8 תגובות:

  1. אני קניתי 4 צלליות מהקולור טאטו זהב כסף טורקיז סגול

    ביינתים השתמשתי ב3 מהם יום אחרי יום
    הטורקיז מדהימה נמרחת בקלות ונשארה על העינים מ6 בבוקר עד 7 בערב (עד שהורדתי אותה)
    הסגולה גם הייתה חביבה אומנם הצבע היה חזק מידי בעיני
    הזהב לא נמרחה טוב על קו הריסים התחתונים וגם על העליונים לא מי יודע מה
    את הכסופה אני חוששת לנסות אם הזהובה קצת חיוורת עליי הכסופה תראה כמעט לבנה
    כנראה שכמה שהצבע כהה יותר הפיגמנט שלו טוב יותר וכך גם המרקם

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה להשתמש בגוונים שאת מפחדת כבסיס לצלליות אחרות.. ואכן ניראה כי ככל שהגוון כהה יותר כך הפיגמנט משתפר

      מחק
  2. נסיעה טובה לברלין!!!

    לגבי הציפורני פלסטיק? עם מה הדבקת? באמת קנית? יש לי זכרונות רעים מזה אז לא שקלתי אפילו לנסות.....

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד לא הדבקתי , אבל הדבק לציפורניים של ביוטיקייר אחלה :)
      וגם אני לא מתה על זה , סתם התחשק לי לקנות , אולי אדביק בפורים D:

      מחק
  3. לי יש את הטואופ, אני מאד מרוצה ממנה, גם בסיס מקסים, גם המריחה שלה נעימה, מתקבעת מעולה, נשארת מקסימה גם אחרי המון שעות! (אני עם טו פייסד פריימר מתחתיה תמיד)
    הלקים של ביוטיקייר גם נחמדים (מהזולים) ויש מבחר נחמד
    הציפורניים מקסימות, אבל אפשר לעשות גם לבד ורוד עם נקודות עם קיסם, שתהיה לך נסיעה טובה!!!

    השבמחק
  4. את רוצה להגיד לי ששווה לקנות בוואו לקים?! חידשת לי... אקפוץ להסתכל. ונעלבתי מאוד בשם השחור והניטים, קצת אדג' לא הזיק לאף אחד, גם אם הוא קיבל כבר תעודת בגרות =)

    השבמחק
  5. יקירתי- נסיעה טובה, תהני ותחזרי בשלום!
    אז מיביליין- את הלבנה לא ניסיתי, וכמה חבל לקרוא שהיא ממש מאכזבת.
    כמוך- גם אני הכי אהבתי את הטאופית (שנרכשה בכספי שלי:P), אבל גם הברונזה די מתאימה לי (נשלחה אליי מבריטניה)- אבל אני לבנה יותר ממך, כך שאולי זו הסיבה:)
    הגוונים שבחרת בלקים מקסימים- למרות שיש לי כ"כ הרבה, עכשיו ממש בא לי על אלו!
    והמדבקות.... גרר אני מחכה לסקירה!

    השבמחק
  6. Also, they are lighter and can be used around plants which prefer somewhat acid content in the soil composition.
    Louis, a new delivery tradition has been created:
    the "Mulch Man. When ordering mulch, find out what the delivery cost is and compare it between companies before ordering.

    Feel free to surf to my homepage; mulching

    השבמחק