יום חמישי, 5 ביולי 2012

שולפת ציפורניים.

זה לא סוד שאני לא מסוג הבנות שמכורות ללק. לא תמצאו אותי משקיעה יותר מעשרה שקלים על לק או יושבת עם חותמות מדבקות וציורים. אבל אין מה לעשות , הקיץ הגיע ואיתו הסנדלים והכפכפים שמחייבים מריחת לק מדויקת וציפורניים מטופחות. ואז כמובן אי אפשר ללכת עם לק ברגליים אבל עירומות בכפות הידיים , אז נמרח גם את הידיים.

במיוחד בגלל העצלנות שלי החלטתי ללקט עבורכן את המוצרים לפדיקור מניקור לעצלנית החסכנית , שלא רוצה לממן את מכון היופי הקרוב לבייתה :)



כל מניקור\פדיקור מתחיל כמובן בהסרת הלק הקודם , אני כבר החלטתי שהעולם התפתח ואין לי כבר כוח לקחת צמר גפן עם אציטון מצחין כלשהו ולהתחיל לעבוד קשה. בידיוק בשביל זה קיימים מגבונים להסרת לק. 


מגבונים להסרת לק של ביוטיקייר


הם אומרים: מגבונים להסרת לק לא אציטון בתוספת לחות , חסכוני - מגבון אחד יעי לשתי ידיים!
אני אומרת: המוצר הזה נרכש אך ורק בגלל מחמאות שהוא קיבל מבלוגריות שונות , והחלטתי שתמורת כמה שקלים ארכוש אותו ואראה על מה המהומה.  מדובר על מגבונים עם ריח משגע , אבל באיכות קצת פחות משגעת. מגבון אחד ממש לא מספיק לשתי הידיים , ונאלצתי להתאמץ יותר מידי כדי להסיר עם כמה מגבונים את הלק. יכול להיות המקור הבעיה הוא שהמגבונים אינם מכילים אציטון או כי הם נורא דקיקים. תמורת המחיר (2.90 ש"ח לחבילה של 32 מגבונים ) זה יכול להיות נחמד לנסיעות אבל לא ארכוש אותם שוב בעתיד , למרות הריח המשגע.

מגבונים להסרת לק של לייף


הם אומרים: מגבונים להסרת לק מציפורניי הידיים והרגליים ,ללא אציטון. מתאים לציפורניים טבעיות ומלאכותיות.
אני אומרת: המגבונים הללו נרכשו שהיו במבצע בסופר פארם ועלו לי חמישה שקלים לעשרה מגבונים. הם מגיעים ארוזים אחד אחד באריזה אישית , שאפשר בקלות לקחת לנסיעות או לזרוק בתיק ליום של צ'יפים מעצבנים.
מבחן ההסרה הראשון שלהם היה עם לק סטנדרטי ורוד - ומולו הם עמדו ממש בגבורה , עם שומניות מדויקת וריח בלתי מזיק. המבחן השני היה עם לק כחול כהה , איתם הם קצת פחות הסתדרו, אך עדין עשו זאת טוב יותר בהרבה מהמגבונים של ביוטיקייר. לגמריי ירכשו שוב בעתיד.


אחרי שהסרנו את הלק , הגיע הזמן לתקן קצת את צורת הציפורן. 
בלוק שיוף - בעזרתו יש לעבור על משטח הציפורן כדי להחליק אותה ובמידת הצורך להוריד את השכבה שהצהיבה , השלב הזה לא חובה אך מומלץ בהחלט כן לעשות אותו פעם בתקופה.
משייף ציפורניים - בעזרתו נקבע את הצורה של הציפורן , הפופולרית ביותר היא מרובעת וכדי ליצור ציפורן מרובעת יש להחזיק את המשייף לרוחב ולשייף לצורה \ האורך הרצויים.

את הקיט של LAKA רכשתי כשהמשייף שלי התחיל לזייף , בעבור עשרה שקלים קיבלתי את 2 הפריטים שאתן רואות לפניכן , ואני חייבת לומר שהם שווים כל שקל ואף יותר. האיכות שלהם מאוד גבוהה והתוצאות מעידות על כך. מומלץ!


 אחרי שהכנו את הציפורנים הגיע הזמן להפריד בניהן כדי למנוע תאונות מריחת לק נפוצות. אני מפרידה את שלי בעזרת המפריד המנומר עם הפרווה הנעימה הזו מביוטיקייר שעלה 2.50 ש"ח (לזוג).
כעת אפשר לעבור למריחת בסיס (עליו החלטתי שלא להמליץ כי עדיין לא מצאתי אחד שיעשה עבודה מספיק טובה עבורי ) , בחירת הצבע הרצוי - אצלי כרגע שולט הלק הכתום שנרכש בH&M רומא, ולקנח במייבש וטופ.
המומלץ שלי הוא  Seche Vite - dry fast top coat  , מוצר שגם מייבש את הלק במהירות וגם יוצר שכבה מבריקה מאוד ועבה המגנה על הלק ובהחלט תורמת לעמידותו. את המייבש ניתן למצוא במכונים נבחרים וכן להזמינו באיביי.

אני מקווה שנהנתן מהפוסט ושהקיץ הזה נסתובב ללא צ'יפים!
 נתראה בקרוב :)



8 תגובות:

  1. גם אני דיי עצלנית בעניין מניקור ופדיקור.עד לפני שהבן שלי נולד לפני שלוש וחצי שנים הייתי פחות עצלנית ולעתים מחליפה גוונים בציפורניים פעמיים שלוש בשבוע (ומשקיעה בלקים שווים, לא של 10 ש"ח:). מה לעשות כשיש ילד שמסתובב לך בין הרגליים ומחרב את כל העבודה שאת עמלה עליה בציפורניים, באמצע המריחה מעיף לך את הלק ופתאום בא לו להישען ולחבק ברגע שאת בפיניש....כבר לא בא להשקיע בזה....לפני שבוע וחצי בערך החלטתי שאני מפנקת את עצמי ועשיתי מניקור ג'ל בקניון ברחובות במתחם חדש שפתחו שם Diva in the City . פינוק כייפי במיוחד, עד עכשיו אין צ'יפ אחד והלק מבריק כאילו נמרח אתמול. אממה עוד מעט צריך שוב למרוח לק כי רואים את הציפורן שגדלה :-) העלתי תמונות לפייס לפני שבוע (תציצי עם בא לך, האלבום שיש בו גם את השפתון של איב סאן לורן עלי- אדום כזה) נראה לי שבפעם הבאה אעשה לעצמי מניקור עם הלקים השווים שלי שקוראים לי מהמגירה- תמרחי אותנו! ;-) ואת הילד אשלח לגן משחקים עם אבא :) נהנתי מהפוסט :)

    השבמחק
  2. האמת שאני לא כל כך יודעת לעשות לעצמי מניקור/פדיקור אז אני מהמשלמות,אבל פעם בחודש פעמיים-גג..
    המייבש סוף הדרך,מרחתי אותו ביום ראשון ואני עדיין עם לק שנראה מבריק ובלי צ'יפים כלל!

    שאלה לי אלייך-הקיט הזה מ-LAKA היה במבצע או משהו כזה? (אני צריכה משייף)

    השבמחק
  3. טוב אני מחליפה לק בידיים אחת ל-3 ימים... אבל ברגליים אני בלי!! פשוט לא אוהבת:)
    אני דווקא חיבבתי את המגבונים שלי ביוטי קייר.
    נכון הם מסירים את הלק לאט יותר ממסיר לק (אני לא משתמשת באציטון) אבל הם עבדו לא רע, והותירו תחושה נעימה מאוד:)

    השבמחק
  4. Ӏt's amazing to go to see this website and reading the views of all colleagues regarding this post, while I am also keen of getting know-how.

    Here is my webpage :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    השבמחק
  5. Nevertheless, it is a very very good device to opt for. The belt that you strap on has
    a unit in it that creates "tens like" spurts of electric power.


    My homepage: http://votejb.info/

    השבמחק
  6. This products has newest 1.five variations Bluetooth relationship.
    It is mysterious if it is comprehensive operate or
    crippled in this distribution.

    my page; http://www.latestarticles.info

    השבמחק
  7. כדי להוריד לק מהציפרניים מומלץ להשתמש עם מגבונים מאשר אצטון מצחין

    השבמחק