יום שבת, 21 בינואר 2012

מברשות אהובות שלי !

בפוסט הקודם דיברתי על הסט החמוד שלי שנרכש באיביי , הלו הוא החיקוי המוצלח לקיט מקולקציית הלו קיטי של מאק.
החלטתי לצלם אותו כדי להראות על מה מדובר , וחשבתי שיהיה נחמד מצידי על הדרך להראות לכן את האוסף הלא מאוד גדול שלי אבל בהחלט נכבד לשימוש האישי שלי. וכדי להיות הוגנת - יש לי עוד (הרבה!) מברשות , אבל כאלה שמוצאות את עצמן רוב הזמן במגירה.. אותן כמובן לא צילמתי אלא את המברשות האהובות והנאמנות שלי. ( הזמנתי מברשת טשטושים חדשה מסיגמה , עוד לא הגיעה * פרצוף כועס ועצוב * )אז שנתחיל?


Hallo Kitty Kit - Ebay

הו קיט וקיטי יקיריי , כמה שאני אוהבת את הסט הזה.
אלו בעצם המברשות הראשונות שהתחלתי להשתמש בהן כשנכנסתי עמוק להתמכרות המרשעת הזו שנקראת איפור. חיפשתי באיביי סט מברשות לא יקר שאיתו אני אוכל להתחיל , ומצאתי את הנחמד הזה בכ-15$ , שזה כלום ל7 מברשות שהן דיופים למאק. חשוב לי לציין שמעולם לא השתמשתי במברשות של מאק ככה שאין לי שמץ של מושג אם הן פחות טובות ברמה היסטרית , אבל אני מדברת עליהן כמברשות באופן כללי. מימין לשמאל:

187 - דואו פייברית , מושלמת למייקאפ , עושה עבודה הטמעה נפלאה , התוצאה? עור שני.
190 - מברשת שטוחה למייקאפ , פחות שימושית לי אבל טובה לכיסויים פחות כבדים וכשלא מתחשק לי ללכלך את האצבעות.
168 - מברשת אלכסונית לקונטור וסומק. מושלמת לקונטור מדויק ועדין , אוספת את החומר היטב ודואגת טוב טוב לסומק עדין ויפה על תפוחי הלחיים שלי.
265 -מברשת אלכסונית , ניסיתי להשתמש בה לאיילינר ג'ל , כמתחילה היה לי מאוד קשה כי היא יחסית גדולה אז עברתי להשתמש בה כמברשת לגבות , עושה אחלה עבודה!
194 - מברשת לקונסילר , לא משתמשת יותר מידי כי תודה לאל אין לי משהו רציני להסתיר, בפעמים שאני כן משתמשת היא מטשטשת את החומר היטב.
219 - מברשת עיפרון , משתמשת בה בעיקר לטשטוש והנחה באזורים קטנים וטשטוש בין חיבור מעקה עין עליון לתחתון.
316 - גיליתי אותה לא מזמן והפסקתי להשתמש באצבעות סופסוף! מדויקת , מורחת ליפסטיק נהדר. מאוהבת.


מברשות עיניים

כמו שאמרתי בהתחלה , יש לי עוד המון מברשות עיניים אבל אלה העיקריות שאני משתמשת בהן.
מימין לשמאל:

מברשת אלכסונית מחברה בשם me iii girl מספר 716. נרכשה בחנות רנדומלית בעבור כמה שקלים . משתמשת בה בעיקר לגבות והיא עושה עבודה מדהימה.

מברשת אלכסונית של wow מספר 200 - מברשת קטנה ומצויינת להנחת איילינר ג'ל במיוחד למתחילות , אפשר לדייק איתה ולאסוף כמות מדוייקת של חומר , 7 שקלים.

מברשת קרמבו של wow מספר 217 , נקנתה שחיפשתי מברשת עיפרון והייתי מתחילה שלא מבינה , אז אני משתמשת בה לטשטוש עיפרון בקו המים התחתון , לא יוצאת בלי לטשטש איתה , למרות שהיא לא הכי רכה בעולם כי מדובר בסוג של ספוג ולא בשערות כמו בשאר המברשות. אם אני לא טועה עלתה בערך 7 שקלים.

מברשת הנחה קטנה לצלליות מביוטיקייר מספר 232 , המברשת הזו מגיעה יחד עם אחותה במארז אחד, מברשת רק יותר פלאפית וגדולה שאני לא מתה עליה לכן לא משתמשת בה. מה אפשר להג יד על האחות הקטנה? מושלמת.
אוספת את כל הפיגמנט מהצללית , ומניחה אותו נהדר על העפעף , אפשר מאוד לדייק אותה בגלל הגודל שלה . הקיט של 2 המברשות עולה פחות 7-9 שקלים.

זוג מברשות טשטוש לשקע העין של ביוטיקייר - מספר 217 ו-21 , המברשת הקטנה פחות בשימוש מכיוון שהיא סופר מדוייקת ומטשטשת אזורים קטנים יותר , לכן אני מעדיפה לעבוד עם המברשת הגדולה יותר שמטשטשת את הצלליות בצורה טובה מאוד , נוח וקל לעבוד איתה והיא שווה של שקל. מחירן של ה2 - פחות מעשרה שקלים.




מברשות פנים

שלושת המברשות הראשונות הן אלה שהזכרתי כבר בקיט של קיטי. המרשות הנוספות הן 2 מברשות קבוקי שעליהן ארחיב למטה , ועוד מסרשת סומק מוקטנת שהגיעה יחד עם סומק של מייבילין , מצויינת.



הווו קבוקיות שלי , מה הייתי עושה בלעדיכן?

המברשת הימנית נרכשה בליידי קר תמורת 25 שקלים , פלאפית נעימה ורכה , מזכירה לי מאוד את הקבוקי של פרו ביוטי .
מכיוון שהיא מאוד רכה לא הצלחתי להניח איתה מייקאפ , לכן היא משמשת לי לפודרה. כשלא מתחשק לי להראות מקומחת מידי אני מרפרפת איתה על הפודרה הדחוסה שלי , ומעבירה על הפנים , הגימור טבעי מאוד אך עדיין מכסה. מומלצת. אין עליה שום מספר וניתן למצוא אותה במקומות שמוכרים את הפרו ביוטי.

המברשת השמאלית , גם היא נרכשה בליידי קר תמורת 12 שקלים , תיראו את הידית המהממת הזו!
המברשת סופר רכבה ונעימה , אבל דחוסה יותר בגלל אורכה ולכן אני יכולה להשתמש בה למייקאפ או לטשטוש סומק כשמתחשק לי. גם עליה אין שום מספר וניתן למצוא אותה עם המברשת הקודמת.


ושאר ירקות

עוד אביזרים שבלעדיהם האיפור לא אותו דבר:

מסרק ריסים מביוטייקר , כהמסקרה על סף גסיסה ועושה גושים - שולפת את עבדי הנאמן .

מברשת מסקרה חד פעמית של ביוטייקר - מטשטשת את הצללית בגבות ומסרקת אותן יפה יפה.

מעגל ריסים של איל מקיאג' - עמיד מאוד , מגיע עם פלסטיק נוסף במקרה וזה ישחק.

מברשת מניפה מליידי קר - לא שימושית כלכך אבל במקרה והתפוררה לה צללית מתחת לעין היא שם כדי לנקות.

מברשת זויתית של ביוטייקר - אם אני לא טועה 106 החדשה , לא יכולה לדעת כי התפרקה לה הידית ביום בהיר ( ביטיקייר לתשומת לבכם תעשו משהו עם הידיות המתפרקות האלה! ) בקושי סחובת חומר וטובה למוצרים סופר פיגמטים כמו הסמקים של וואו.


זהו , סיימנו! מה דעתכן?
האם האוסף שלכן דומה? מורכב ממברשות איכותיות או שאתן מתפשרות?
מחכה לתגובות שלכן , קאני.

תגובה 1:

  1. הייי אהבתי את הפוסט וגם אני הזמנתי עכשיו את מברשות ההלו קיטי, הם כל כך חמודות שלא עמדתי בפיתוי! תגידי הם רכות על הפנים?

    השבמחק