יום חמישי, 19 בינואר 2012

חדש חדש חדש ! פוסט התחדשויות :]

יחסית לבת שירות ( היום סיימתי את השירות במעון! קולולולו ) ההתחדשויות השבועיות שלי די עלו לי ביוקר.. הפוסט הזה יהיה התחדשויות חלק א' , אחריו תבוא סקירה , ואחריה עוד התחדשויות שעשיתי השבוע אבל אין לי את הכלים לצלם באיכות טובה מספיק , אז אנחנו נחכה קצת :) הכל התחיל מזה שחיפשתי בסיס טוב לצלליות , כי הגעתי למסקנה שאני לא יכולה לנסות להתחיל להיכנס לעסק ברצינות אם אין לי בסיס טוב והצללית בורחת במשך היום , אז אצתי רצתי לסניף מאק הקרוב , במקרה עזריאלי , ומאפרת מקסימה (שברח לי השם שלה אבל היא באמת ממש חמודה ) עזרה לי למצוא את הפיינט הכי נייטרלי שיש , כמובן שלא יכולתי להתאפק ורכשתי צללית , רציתי משהו מאט כי כל הצלליות ניסיון שלי עד שאני אלמד לפחות להניח נכון , כולן מנצנצות. אז לקחתי את האוקס.. חומה סגלגלה , ואז נזכרתי בסאטין טאופ המושלמת , אז רכשתי גם אותה! לפי מה שהבנתי רכישה בפאן בלי הקופסה זולה יותר לכן הלכתי עליה , ואז היה בא לי גם פלטה , אז רכשתי פלטה ל4 צלליות בתור התחלה. זה עדין יצא לי יותר משתלם. הפיינט עלה 101 שקלים , כל צללית עלתה לי 69 שקלים במקום 89 , והפלטה 24 שקלים. (מצטערת על האיכות הגרועה , בפוסט סקירה תיהיה איכות טוב יותר).


מלמעלה למטה: פלטה , צללית ימנית - HAUX צללית שמאלית SATIN TAUP ופיינט בגוון
BARE CANVAS
הפלטה הריקה כשהיא פתוחה

הצלליות


הפיינט


הפלטה עם הצלליות בתוכה


עד כאן ההתחדשויות להיום ,
מה אתן מעדיפות שיבוא קודם , סקירה או פוסט התחדשויות נוסף על מברשות של ביוטיקייר?
ספרו לי מה רכשתן לאחרונה!

קאני :]

3 תגובות:

  1. אפשר לדעת כמה עולה הפלטה הריקה?

    השבמחק
  2. 24 שקלים ל4 צלליות , אפשר למצוא באיביי פלטות גדולות יותר בכמה דולרים..

    השבמחק